pátek 30. září 2011

Změna textury bazénové mozaiky v TSR Workshop (TSRW)



Návod pro pokročilé!

Změnu textury bazénové mozaiky jsem se snažila, co nejvíce zjednodušit.

Přesto i tak můžou někteří z vás přijít na jiné řešení,
což není žádný problém.

Pokud znáte jiný postup na vytvoření mozaiky, budeme rádi,
když se s námi o něj podělíte.

S vaším souhlasem ho zde i zveřejníme.



Používané programy:




KROK 1

Otevřete si TSR Workshop (TSRW) a klikněte na Create New Project



KROK 2

Klikněte na Object



KROK 3

Rozklikněte Object by Room a klikněte na Pool


Po načtení si vyberte položku s názvem Rug Pool Mosaic
a klikněte na Next


KROK 4

Project Name - neměňte
Vyplňte Title - název (název mozaiky)  
Vyplňte Description - popis ( např.název vašeho blogu)


 Klikněte na Next


KROK 5

Klikněte na OK



KROK 6

V záložce Textures na  Multiplier klikneme na Edit



Tento šedivý obrázek z Multiplier potřebujeme odstranit.

Pokud tak neučiníte budou se vám pod každou novou mozaikou objevovat šediví delfíni.

 Pro ty, kdo si chtějí ušetřit práci jsem obrázek z Multiplier už odstranila a soubor si můžete stáhnout zde:

Po stažení souboru  klikněte na Import


a najděte, kam jste si soubor stáhnuli a potvrďte Otevřít


 pak klikněte na Done a šediví delfíni už jsou pryč.



Kdo si chce obrázek z Multiplier odstranit sám, postupuje tak, že po kliknutí na Export obrázek uloží a v grafickém editoru šedivé delfíny vymaže a pak Importuje zpátky.

Multiplier - šediví delfíni v grafickém editoru před vymazáním.

Po vymazání.


KROK 7

V Textures na Overlay klikněte na Edit


pak na Export a soubor uložte do počítače.

TSRW nezavírejte!


Tento uložený soubor si otevřete v grafickém editoru.


Všimněte si, že delfíny po stranách vidíme jen napravo ač v náhledu v  TSRW jsou na obou stranách.

Takže postranní delfíni jsou kopie a navíc posunutí.

V TSRW směřují hlavy nahoru, ale v grafickém editoru dolu.


Protože vám popisují jednoduchý návod, na místo postranních delfínů obrázek umísťovat nebudeme.

Kdo chce, ale může obrázek umístit i tam. Je to pracnější a chce to trpělivost.


KROK 8

Vymažte vlnku, postranní delfíny a kompas - viz červené označení.



Tyto delfíny také vymažeme, ale ještě předtím si udělejte pomocné značky pro budoucí umístění nového obrázku - viz. červené značení

Detail obrázku

Vymažte vše kromě značek. Takto by to mělo vypadat po vymazání.

Detail obrázku

Teď umístěte svůj obrázek, přibližně doprostřed mezi pomocné značky
 Můj obrázek má rozměry 332 x 406 px

Detail obrázku

Vymažte pomocné značky.  Takto by to mělo vypadat.


Obrázek - soubor .dds - uložte s těmito parametry.



KROK 9

Vraťte se do TSRW a naimportujte soubor kliknutím na Import a potvrďte Done.



KROK 10

Bazénová mozaika je ve třech variantách.


Pokud nechcete přidat obrázek i v jiné barvě, ostatní varianty vymažte
ťuknutím na slovo Delete.



KROK 11

Export mozaiky jako Sims3Pack

File / Export / To Sims3Pack



nebo Package

Klikněte na Project contents

a pak na  Export To. package

 


Anebo Sims3Pack také můžete převést na package programem

Popis a návod Multi-Extracteru naleznete zde pod bodem č.14




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...