Testovací cheaty

Otevřete okno pro cheaty současným
stisknutím kláves Ctrl Shift C

Ve Windows Vista  pokud okno pro cheaty nejde otevřít,
stiskněte  Ctrl Windows Shift  C



Zapnutí cheatu

 Velmi často používaným cheatem,
protože umožňuje spustit další cheaty, je
 testingcheatsenabled true



Potřeby

 Bez zapauzované hry můžete
zvýšit či snížit potřeby Simíka.

Chycením myší příslušné lištičky a pohybem doleva či doprava
např. u lištičky Hlad můžeme Simíkovi zvýšit či snížit Hlad.




Vztahy

Simíkoví můžete též na záložce Vztahy pohybem lištičky

u jednotlivých Simíků či vozidel upravit oblíbenost.
Tzn. kdo bude váš známý, přítel či nepřítel atd.
Funguje i v zapauzované hře.



Zvýšení kariéry

Pohybem lištičky v Pracovní zkušenosti




Náladovka

Zmáčkněte Ctrl a kliknutím na  příslušný obrázek
můžete vymazat např. špatnou Náladovku.



Vypnutí potřeb


Se zapnutým cheatem testingcheatsenabled true můžete také mj. vypnout potřeby Simíka.

 Zmáčkněte Shift a klikněte na poštovní schránku ve hře.
Objeví se menu, ze kterého vyberete Vypnout potřeby.

Menu:
Objekt
Vynutit si návštěvu
Vypnout potřeby
Vybrat si kariéru
Udělat všechny šťastné
Vytvořit pro simíka přátele
Způsobit, aby Simík všechny poznal
Přesunout počítačem ovládanou postavu



Úprava Simíka

Zmáčkněte Shift a klikněte na Simíka.



Objeví se Menu:
Upravit Simíka pomocí nástroje Vytvořte si Simíka
Změnit vlastnosti u aktivního Simíka
Spustit stárnutí
Oblíbená hudba 



Přidání Simíka k aktivní rodině

Zmáčkněte Shift a klikněte na Simíka, který je u Vás na návštěvě.


V Menu se objeví možnost:
Přidat k aktivní rodině



Teleportace

Zmáčkněte Shift  a klikněte na mapě kamkoliv chcete
např, na pláž a Váš Simík se teleportuje
na pláž i přesto, že nemá teleport.


V Menu označte Teleportovat Simíka sem



Zvuk

playsounds [on nebo off]

 Zapne/vypne všechen zvuk



Peníze rodinám ve městě

návod na tento cheat najdete zde:
familyfunds



Cheat pro režim tvorba filmů

moviemakerCheats enabled [true nebo false]

Zapíná a vypíná režim pro 
tvorbu filmů, který zpřístupňuje nové cheaty hráčům, kteří pracují 
na vlastních filmech. 

Tento cheat lze nahradit modem Animátor
Nemusíte pak zadávat cheat, ale jen klikáte.





Cheat z dodatku Tropický ráj

discoverAllUnchartedIslands

Zpřístupní všechny nezmapované ostrovy.




Celoživotní odměny - navýšení štěstí

Cheat testingcheatsenabled true zadejte před načtením města (světa) v hlavní nabídce. 

Až se načte vaše město a budete mít aktivní rodinu,
v záložce Celoživotní odměny se stisknutým Ctrl 
klikejte do rámečku s truhlou a číslem.

Každým kliknutím se o 500 bodů navýší Celoživotní odměny.

Neklikejte na truhlu a číslo.



Vypnutí cheatu

Pokud již nechcete používat výše uvedené cheaty
a hrát opět poctivě, vypněte je cheatem
testingcheatsenabled false




Užitečné odkazy

Automatický testovací cheat najdete ZDE


Komentáře

  1. jak mam zadat to město nejde mi to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký město? Já o psaní města nic nepíšu, ten obrázek je informativní. Znamená to jen v které části hry máš cheat zadat a jestli to bude před načtením Sunset Valley nebo v Bridgeportu či jiného města, tak to záleží přece na Tobě.

      Vymazat
    2. prosim te muzes mi poradit co mam udelat davam tam baraky a nejdou mi tam nevim co mam delat dekuju

      Vymazat
    3. prosim te muzes mi poradit instaluju si di hry stazene domy atd a nejdou mi tam nevim proc a co mam udelat aby to slo dekuji

      Vymazat
    4. Zkus je převést na package a to takto: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/prevod-domu-ze-sims3pack-na-package.html

      Vlož je tam pak tímto způsobem: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/instalace-domu-ci-pozemku-ve-formatu.html

      Vymazat
  2. mám dotaz, nejde mi klikat na ty celoživotní odměty, at klikam jak klikam tak nic :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1)Je třeba dodržet přesně daný postup. Na slovo Celoživotní odměny se nekliká.

      2) Některým hráčům tento cheat na Celoživotní odměny nefunguje, bohužel. Možná, že je to i tvůj případ.

      Vymazat
    2. Jestli máš víc domácností, tak si jednu nahraj, zadej testingcheatsenabled true, běž do hlavní nabídky a dej tam jinou rodinu. U tý druhý, která se ti tam nahraje nedávej žádný cheaty, běž na ty celoživotní odměny, dej ctrl a klikej vedle toho čísla. Mně to tak aspoň funguje.

      Vymazat
  3. mě to také funguje nevím jak to někdo může nechápat

    OdpovědětVymazat
  4. ked si kupim teleport vypise mi ze ho mam niekde najst a neviem kde... prosiiiim help...

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš ho v nákupním režimu u simíka ve schránce? :)

    OdpovědětVymazat
  6. neni to tam a ked si to kupim v pravom rohu mi vypise toto: look for your reward object in your shared family inventory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teleport najdeš v inventáři rodiny. Přikladám obrázek, kde najdeš inventář rodiny: http://i48.tinypic.com/dvmxrn.jpg

      Vymazat
  7. jee mam to diki moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj.. nechápu jak je to stím celoživotním štěstím.. než jsem zapla hru(jako v menu;) ) jsem zadal kod testingcheatsenabled true... pak jsem po načtení klikala na tu truhl (držela jsem ctrl) , ale nic to nedělalo? prosím poraď! :)
    jo a ještě jsem nepochopila tohle:
    Až se načte vaše město a budete mít aktivní rodinu,
    v záložce Celoživotní odměny se stisknutým Ctrl
    !!!!klikejte do rámečku s truhlou a číslem.!!!!

    Každým kliknutím se o 500 bodů navýší Celoživotní odměny.

    !!!!!Neklikejte na truhlu a číslo.!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. ) Ten cheat zadej v hlavní nabídce

    2) Na posledním obrázku zde v tomto článku je obrázek a ní je truhla a číslo 4000. Na to číslo a truhlu NESMÍŠ KLIKAT.
    Kliká se okolo toho čísla a truhly se stisknutým Ctrl.

    3) Aktivní rodina je simík nebo Simíci s kterými hraješ.

    4) Skutečně to lépe nedovedu vysvětlit. Asi máš smůlu a nemůžeš to používat, bohužel je mi líto.

    OdpovědětVymazat
  10. Ako to s tým mestom? Neide toooo -__-

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím vás..
    Jak mohu udělat to město na začátku? Jelikož mám kupovanou verzi je to velice rychlé a já nemám devadesát palců na namačkání cheatu do 4 sekund.
    Děkuji, Arola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To město je jen obrázek a znamená, že cheat zadáváš v hlavní nabídce. Raději ten obrázek vymažu.

      Vymazat
  12. Ahoj :) chci se zeptat jestli je nějaký cheat na doplnění dovednosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cheat není, jen mod: http://arsepo.blogspot.cz/2012/04/zrychlene-dovednosti.html

      Vymazat
  13. a dají se doplnovat i skusenosti??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovednosti je jen mod. Cheat na to neexistuje.

      Mod na dovednosti: http://arsepo.blogspot.cz/2012/04/zrychlene-dovednosti.html

      Vymazat
  14. Áhoj nevím kde mám stáhnout cheaty víš kde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cheaty se píšou tím, že otevřeš okno pro cheaty současným stisknutím kláves Ctrl Shift C a napíšeš cheat, který si přečteš v našem článku.

      Vymazat
  15. Ahoj mam takovy dotaz, ktery tu asi jeste nebyl. Stahla jsem si mod na odkryti dalsich dovednosti, jenze jsem nevedla, ze je to i zrychlovac, takze se mi Simici vsechno naucili az moc rychle a ja to nechci. Mod jsem odinstalovala. Tak se ptam jestli neni nejaky moc nebo cheat na snizeni dovednosti:D Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mod popisuji tady:
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/04/zrychlene-dovednosti.html

      Na té stránce, kde se ten mod stahuje je několik druhů tohoto modu a je tam i ten, co dovednosti zpomaluje. Slower znamená pomalejší. A procenta snad nemusím vysvětlovat, ne?

      Pokud neumíš anglicky doporučuji ti použít překladač např. na Googlu

      Vymazat
  16. Ano dekuji za odpoved a o tom modu vim. Kdybych chtela zpomalovac tak si ho stahnu a nepisu sem. Ptala jsem se na mod ktery by snizoval dovednosti takze z 10 carek bych si to snizila treba na 6? Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo vidíš to. Já si to neuvědomila :))

      Na to je mod Master Controller. V něm je to přes Funkce podpůrné / Úroveň dovedností


      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

      Vymazat
    2. Dekuji moc, podivam se na to:)
      Jo jinak fajn blog, je velice prehledny a napomocny:)

      Vymazat
  17. ten cheat je šptaný -.-

    OdpovědětVymazat
  18. Existuje cheat aby se simince narodila dvojčata???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celoživotní Odměny tak tam si to můžeš koupit ale nevím jak se to jmenuje

      Vymazat
  19. Ježíš, vy ste hrozní to nemůžete pochopit ?????? 100x se tady někdo ptá na to samí jste normální ?

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, u " Úprava Simíka" mám zmáčknout shift a kliknout na Simíka ..(levým tlačítkem) .. A má se mi otevřít nějaké menu, ale nic se mi neotevírá-dělám něco špatně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdáš cheat testingcheatsenabled true a pak se zmáčknutým Shiftem klikni na simíka.

      Menu se ti neobjevuje, protože ti možná chybí nějaká aktualizace.

      Zde je návod na ruční aktualizaci: http://arsepo.blogspot.cz/2012/03/rucni-aktualizace.html

      Vymazat
    2. > Přidání Simíka k aktivní rodině <
      Ahoj, přidala jsem jednoho známého simíka do rodiny který je už duch abych mu mohla dát ambrózii.. Nyní ale chci aby zase žil svůj život.. Dá se to někde zase zrušit?- Díky předem

      Vymazat
    3. Chápu to, že chceš simíka přestěhovat jinam. To se dělá přes Upravit město, viz tento návod: http://arsepo.blogspot.cz/2013/08/jak-rozdelit-ci-sloucit-domacnost.html

      Vymazat
  21. Ahoj :) Chtěla bych se zeptat jestli existuje cheat na odemykání ostrovů v Tropickem raji ?:) Předem díky za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni sem: https://www.facebook.com/notes/love-the-sims-3/nezmapovan%C3%A9-ostrovy/293288007482436

      Vymazat
    2. Děkuju:) moc mi to pomohlo :) Ještě bych měla dotaz ohledně vytvoření rodinneho vztahu mezi dvouma kamaradkama .Zkratka jestli je taky nejaky cheat na vytvořeni vztahu- sestra mezi nima :)

      Vymazat
  22. Mám problém hraju hodně často sims a stala se mi taková věc že simík se nemůže hýbat a zkoušela jsem různý věci a nic ! Poradíte?? díky předem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus cheat resetsim

      Tento cheat popisujeme v tomto článku: http://arsepo.blogspot.cz/2011/07/zakladni-cheaty.html


      Nebo pokud máš mod Master Controller, můžeš ho přes Funkce podpůrné resetovat.

      Článek na Master Controller je zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

      Vymazat
  23. Ahoj, chtěla bych se zeptat, když chci aby se mi objevilo cheat okno zadám CTRL + SHIFT + C ale nic se mi neobjeví. Prosím moc o radu, zkusila jsem už snad vše ale nic mi nefungovalo. Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, Mam jen zakladni sims ale nejede mi ten testing cheat.. Proste to nic neděla. Chci to jen abych si zlepšila vztahy. A navíc, mi domů chodí pořád tři stejní lidi a ten můj simík už ani nespí protože mi tam pořád skáče: být pozván dovnitř.. :D Nejde to už ani hrát.. a novou hru si začínat nechci. děkuji předem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to cheat nechce vzít, protože kurzor není úplně vlevo.

      Vymazat
  25. Existuje nějaký cheat proti stárnutí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak ne. Stárnutí si můžeš vypnout ve hře.

      Vymazat
  26. Jak tedy zvýšit aby jsme se kamarádili se všemi ve městě a s tím povoláním?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zadáš cheat testingcheatsenabled true. Zmáčkni Shift a klikni na poštovní schránku ve hře, viz pátý obrázek z tohoto článku.

      Pro kamarádění se všemi ve městě vybereš interakci Způsobit, aby Simík všechny poznal.

      Pro výběr povolání vybereš interakci Vybrat si kariéru.

      Jinak na obrázek stačí kliknout a zvětší se.


      Interakce poštovní schránky jsou podrobně rozespány zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/co-jste-mozna-o-postovni-schrance.html

      Vymazat
  27. ahoj jak hrat za vice domacnosti bez toho abych musela jit do hl. nabidky a prekliknout si to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v režimu Upravit město lze změnit domácnost.

      Vymazat
    2. Klikneš na pozemek, kde je domácnost, za kterou chceš hrát a vybereš volbu přepnout na tuto domácnost...

      Vymazat
  28. Dobrý den neznáte nekdo cheat na zrušeni prekrivani objektů? :( stáhla jsem si novou kuchyňskou linku a když na ní položím mixer či dřes tak ji mám v kuchyňské lince :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud jsi měla při umisťování předmětů aktivní cheat moveobjects, musíš ho zase vypnout. Pokud jsi ho aktivní neměla a máš hru originál, je zřejmě chyba v kuchyňské lince, kterou jsi stáhnula...

      Vymazat
  29. Ahoj, nevíte někdo jak z kamárádek udělat např. sestry? Děkuju moc za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jde pomocí modu MasterController: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Vztahy-mezi-simiky-td5714049.html

      Vymazat
  30. Odpovědi
    1. Já bych obnovila hru, návod máme tady na blogu. Hledej sám anononyme. A hele rozverné smajlíky umím taky :) :) :) :) :)



      Vymazat
  31. Nefunguje mi ten cheat na zpristupneni ostrovu.pomuzete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejčastější důvody proč cheaty nefungují jsou
      - hra není originální
      - cheat nebyl správně zadán
      - nebyl aktivován cheat testingcheatsenabled true

      Pokud se Tě tyto případy netýkají, odstranila bych ze hry mody, pokud je používáš a zkusila to bez nich.

      Vymazat
  32. Jde udělat, aby Simík nestárnul?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypnutí stárnutí v nastavení hry. Viz tento článek: http://arsepo.blogspot.cz/2012/06/jak-vyzrat-na-cas-aneb-vecny-simik.html

      Vymazat

Okomentovat