Vložení package do hry / Složka Mods

Citace a obrázky od autora : Woodstock a Povichr
Úpravy: Sonia

Zdroje: Povichr - Sims v pově3
 


Soubor package (download) je jednodušší na instalaci a někteří kreatoři dávají své výtvory (downloady) ke stažení pouze v tomto formátu typu package. Tyto soubory package jen vkládáme do složky Packages, šetříme si tedy práci se zdlouhavým instalováním přes spouštěč.





Video jak založit složku Mods a Packages


1.
 Založení složky Mods

 Ve složce Dokumenty\ Electronic Arts \The Sims 3 si založíte novou složku s názvem Mods.
cesta:  Dokumenty\ Electronic Arts \The Sims 3\ Mods

2.
Založení složky Packages

cesta:  Dokumenty\ Electronic Arts \The Sims 3\ Mods \ Packages
Klikněte na Mods a zde si založte novou složku s názvem Packages.


3.
Stáhněte si nebo vytvořte sami soubor resource.cfg

Stažení

    od autora Povichr:
nebo na stránce
►Nona's Sims◄


Vytvoření resource.cfg

Návod najdete také na
  ►Simpedia◄


cesta pro vložení: Dokumenty\ Electronic Arts \The Sims 3\ Mods


Vložení package  do hry

Do složky Packages vkládate soubory s příponou package (downloady),
 které chcete mít ve hře.

Jen je do složky Packages vložte. Nic jiného se s tím nedělá!

Příklad z mé složky Packages s vloženými downloady typu package:







Soubory typu package se zobrazují ve hře s touto modrou ikonkou.




VELMI DŮLEŽITÉ

Když vkládate soubory package do složky Packages,

HRA MUSÍ BÝT VYPNUTÁ.

Do hry se soubory instalují po jednom. Vždy vyzkoušíte zda funguje jak má a až potom můžete instalovat další. Když zlobí a nefunguje jak má, odinstalujte ho.
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................


Zkomprimované soubory


NEZAPOMEŇTE, že většina souborů ( package) je zkomprimovaná (zabalená) např. ve Winraru či Winzipu a před instalací do hry je MUSÍTE ROZBALIT.

Když rozbalíte zkomprimovaný soubor, naleznete v něm soubor package. 
 Také tam můžete najít obrázek výtvoru a popis. 
Obrázek a popis je jen pro vaši informaci, abyste věděli, co jste si stáhli a nikam se nevkládá (neinstaluje).
Návod na Winrar či  7-Zip je ZDE


.........................................................................................................................
.........................................................................................................................


Užitečné odkazy



***
***
***

Komentáře

  1. Ahoj, dělám naprosto všechno podle návodu ale ty downloady se mi ve hře prostě nezobrazují. Nevím co s tím mám dělat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tyto problémy odpovídáme jen na fóru. Musíš uvést konkrétní problém, tvůj postup a obrázky. Z tvé jednoduché věty nedokážeme určit povahu tvého problému.

      Vymazat
  2. 1) Pokud nemáš hru originál, nebudou Ti downy fungovat a je to důvod, proč je nevidíš

    2) Pokud máš hru originál, tak to může být tím, že jsi narazil/a na vadné downy, které se prostě ve hře neobjeví, i když je máš vložené ve složce Mods. (stalo se mi to také)

    Nebo je prostě jen hledáš na špatném místě. Downy se ne vždy řadí logicky...tedy stoly ke stolům apod., ale klidně může být stůl v dekoracích u kytek apod..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj..mám jen základní hru original ostatní dodatky mám stáhnuté,pojedou mi ty downy??

      Vymazat
    2. To nevím. Já mám hru koupenou a vůbec netuším jak se chová stažená hra.

      Vymazat
    3. Ne, nepůjdou ti ty downy. Protože už nejhraješ základní hru , ale dodatky. :/

      Vymazat
  3. Ahoj, mese nzorazujou ty dwny na insalaci.. Proste je neuzu nastalova.. Hru nemam original ale jeden dodatek je original (luxusni bydleni) Co stim mm delat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nemáš hru originál, nebudou Ti downy fungovat.

      Vymazat
  4. Ahojky, prosím už se s tím zlobím 2 dny ale stále je nemam ve hře. Přitom jsem je zkontrolovala. Měla jsem jen jeden soubor špatnej tak jsem ho opravila ale stejnak nemohu vubec v tomto formátu nic nainstalovat a v pouštěči mi taky nic nehlásí, že bych si je stáhla. Jen jeden soubor ale v packu. Hry mam v originálu, postup nachlup stejný a nic ani tvé autičko se mi neoběvilo.Jinak jsem stahovala od Luny. Prosím porad mi. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Většina souborů je zabalená a je třeba je před vložením do hry rozbalit. Návod je zde: http://arsepo.blogspot.com/2011/08/navody-na-praci-s-programem-winrar.html

      2)Soubor package se nikdy neobjeví ve spouštěčï


      3) Zeptej se mě u nás na fóru, můžeme to více rozberat. Ptej se tady: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Mody-na-blogu-td4743923.html

      Vymazat
  5. Ahoj, když jsem si stáhla to resource.cfg , nešlo to otevřít. Má se to vůbec otevírat nebo mi ty downy pojedou bez otevírání? :D

    OdpovědětVymazat
  6. resource.cfg se jen vloží do do složky Mods, neotvírá se!

    Down jen vložíš do složky Packages, nic jiného se s tím nedělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Juhů! Konečně mi to jede! :) Musela jsem si kvůli tomu přeinstalovat hru, ale jsem opravdu neskutečně ráda, že mi to funguje. ^^ Myslíte, že mi downloady pojedou, ikdyž mám 2 neoriginální dodatky a zbytek originál? o.O Jestli má cenu to instalovat, protože teď mám nainstalovanou jenom základní hru.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima, že Ti to funguje. Pokud jde o downy, budeš to muset vyzkoušet. Fungovat mohou, ale také nemusí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to mám nainstalované a jede mi všecko správně. Jsem fakt šťastná! :D

      Vymazat
  9. Ahoj chci Vám říct, že resouce.cfg od autora povichr je poškozen a zřejmě obsahuje vir, můj antivir mi ho zablokoval, taksi dávejte pozor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem to prověřila. Soubor je v pořádku. Soubor resource je jen textový soubor. Zřejmě to byl planý poplach od tvého antiviru.

      Vymazat
  10. prosím já to nechápu jak je tam mám rozbalovat a jak po jednom a to mám vzdy kdyz tam jeden dám zapnout hru a kouknout se ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chápeš to dobře.

      Je bezpečnější testovat po jednom. Po čase najdeš tvůrce, kteří ti vyhovují a můžeš vkládat do hry rovnou celé sady.

      Jinak bezpečné nejsou ani downloady ze Store. I ty byly již několikrát opravovány.


      Downloady tvoří lidé a člověk je tvor omylný :)

      Vymazat
  11. Ahoj, v jednom z komentářů jsi psala: 2)Soubor package se nikdy neobjeví ve spouštěčï
    Kde ty downloady teda mám hledat a kam instalovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si tohle:

      http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/soubor-typu-sims3pack-soubor-typu.html

      Vymazat
  12. Kde hledat downloady:

    http://arsepo.blogspot.cz/search/label/Downloady

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj vsem..Mam krapet broblem. mohli by jste mi poradit prosím :) ?

    Mam Zakladni hru The Sims 3 a k ni sechny datadisky..Normalne to spustim bez problemu..Pres spoustec hry si tam normalne hazim sims3pack soubory...Ale kdybych se postavil na hlavu a odpichovalse usima, tak tam nemuzu dostat soubory packages. Projel sem snad uz 10 navodu, a 10 ruznych sorce a k tomu ruzne moznosti,ale nic. Mam je klasicky ve slozce packges ktera je ve slozce mods a to vse na C:\User\dokuments\elektronic arts\The Sims 3\mods\packages

    Ale proste nic,nic,nic....:(

    Stejne tak se nemohu dopatran odstraneni cenzury ktera mi pije krev. Misto aby tam udeleli tlacitko vypnout zapmnout, tak tam hodej kosticky..nevite nekdo jak se toho puritanskeho nesmyslu zbavit?

    A posledni vec, na netujse nasel narazil pri hledani datadisku na video ze The Sims 3 kde se simici miluji bez cenzury v ruznych polohoach..Mimo jine..nevite neko o jaký mod, nebo datadisk se jedna ?

    Díky za info..Dante

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      1) znovu si pořádně přečti tento článek
      2) návod na odstranění cenzorských čtverečků si přečti zde
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/09/odstraneni-cenzorskych-ctverecku.html
      3) k tomuto tématu není žádný dodatek ani kolekce
      hráči vytváří pózy, které jsou k dispozici na netu, jedná se však o statické obrázky.
      Dej odkaz na video, možná podle toho budeme moci více reagovat.

      Vymazat
  14. Ahoj . Mám taký menší (vačší ) problém že zložku mods tak absolútne nemám ! Mám tak obidve zložky čo sú vedla nej ale mods tam nemám , kde je ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složka Mods není standardně po nainstalování hry v adresáři Sims 3. Musíš si ji založit.

      Prosím čti návod pozorně a pečlivě.

      Vymazat
  15. Ahoj,ve hře the sims 3 mi nefunguje pec na dřevo ( je načtená, ale nelze s ní pracovat,dort stejně tak).Hru mám originál zakoupenou.Snažím se hledat odpověď na netu, ale nic jsem nenašla. dokáže mi někdo poradit?
    děkuji vám Dominika
    email dominicka.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. S tímto Ti bohužel neporadím. Moje pec funguje. Pokud máš vše ve hře v pořádku, obrať se na technickou podporu. Ale mám obavu, že Ti moc nepomohou. Pokud vím,nezlobí to jenom Tobě. Zlobí i některé jiné předměty a tak se stále čeká na opravné patche, i když marně... Pokud by jsi přišla na to, jak problém s pecí vyřešit, bylo by moc dobře, kdyby jsi nám ho sem napsala. Mohlo by to pomoci i dalším hráčům.

      Vymazat
    2. to isté sa stalo aj mne, neviem si s tým rady :/

      Vymazat
    3. Stalo se to i mě a moc mě to štve :(

      Vymazat
    4. Stalo se to i mě a i mojí kámošce a nevíme co s tím :(

      Vymazat
  16. Ahoj,
    mohli bych se zeptat?Antivirák mi nechce pustit do hry pózovač.Máte s tím zkušenosti?Bojím se,že mi bude blbnout hra a nechci celou hru odinstalovávat.
    Pls,help.
    Thx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říci, já ve hře pózovač mám a stejně tak Sonia a problémy nemáme. Nicméně co u jednoho funguje, u druhého nemusí.

      Vymazat
  17. Ahoj .. takžek dyž mám hru staženou z internetu tak se mi tam (ve hře) downloady typu .package nezobrazí? Jinakjště se chci zeptat .. ty downloady .package se odinstalujou tak, že je vymažu z té složky? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      ano odinstaluješ je tak, že je odstraníš ze složky.

      Nemáme zkušenosti s hrou staženou z internetu, takže Ti nedokáži říct, jak se v ní budou chovat downloady. Musíš si to vyzkoušet.

      Vymazat
    2. Dobře.. děkuju :)

      Vymazat
  18. Ahoj co když sem postupovala podle bodů ale pozovač tam nemám nevím kde je pomoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      pózovač najdeš v nákupním režimu v kategorii dekorace, záložka různé dekorace...

      Vymazat
  19. Ahoj, prosím ako sa downy typu packages inštalujú do hry? Stačí aby som jeden pridala, počkala, a potom ďalší? Vopred dík :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do složky se soubory vkládají po jednom. Zapneš hru a vyzkoušíš zda správně funguje. Když dělá neplechu ve hře a nefunguje jak má, vypni hru a smaž ho ze složky Packages.

      Vymazat
    2. tak som to skúsila a .. nejde. Ale práve som zistila prečo - resource.cfg som mala uložené v packages a nie v mods :/ ... tak skúsim teraz :) .. a ďakujem :)

      Vymazat
    3. Jenom pro doplnění. Do složky můžeš souborů package vložit najednou kolik chceš. Nicméně když Ti potom bude hra dělat neplechu, budeš je muset odebrat, protože nebudeš vědět, který dělá neplechu a pak je tam dávat po jednom a zkoušet, jak píše Sonia.
      Takže je na Tobě jakou zvolíš cestu.

      Vymazat
  20. Ahoj, neviem čím to je ale nechce to isť :/ mala som sims na ocovom notebooku, kde mi išlo všetko čo som mala stiahnute. Ale notebook je v oprave tak som si nainštalovala na druhý notebook ale tu to robím presne tak isto a nechce to ísť. Môže to byť tým že sa mi to uložilo inde a nie do dokumentoch?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, kam se ti to uložilo. Ale normálně si hra vytvoří složku The Sims 3 v Dokumentech a tam pak založíš složku Mods.

      Vymazat
    2. uložilo sa mi to do Program Files samo od seba

      Vymazat
    3. V Program Files je hra nainstalovaná.

      Když, ale zapneš hru vytvoří se v Dokumentech složka Electronic Arts / The Sims 3. V této složce jsou pak uložené hry, simíci, screenshoty.

      Vymazat
    4. prave že ja to mam všetko v tom program files

      Vymazat
    5. Musíš pustit hru a tím se ti vytvoří i ta složka v dokumentech.

      Jestli ne, hru odinstaluj a znovu nainstaluj. Pokud to nepomůže, napiš na technickou podporu:
      https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  21. Jdou takto nahrát i světy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod na převod světa na package je zde:
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/12/prevod-sveta-na-package.html

      Vymazat
  22. Já ti složku mods nemám jak to mám udělat tak abych jí měl????

    OdpovědětVymazat
  23. Stále mi nejde Master Controller... :( dělám vše podle návodu, akorát nevím dvě věci... resource.cfg ten jsem si stáhla z ulož to, ale je v něm vše co má být, nevadí to??
    A do té složky packages si mám dát všechny soubory ve formátu package co mám ve složce The sims 3???? předem děkuji za odpovědi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Nevím, co obsahuje resource.cfg stažené z Ulož. to, takže s tím ti neporadím.

      2) Těmi package samozřejmě myslím downloady. Download je to, co stahuješ od ostatních hráčů jako např. simíci, domy, vzory nebo od tvůrců to může být nábytek vlasy, mody.

      3) V návodu nepíšu nic o tom, že bys měla package přesunovat ze složek hry. Jestli si to udělala, zničila sis hru a doporučuji ti, přeinstalovat celou hru.

      5) Přečti si tenhle článek co je download sim3pack nebo package: http://arsepo.blogspot.cz/p/kdyz-si-stahujte-downloady-do-hry-tak-u.html

      4) Master Controller se stahuje podle verze hry a dotazy na něj odpovídám jen na fóru a to zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-td5712506.html

      Vymazat
  24. Ahoj, omlouvám se, jestli je to tu už někde napsané, ale nikde jsem to neviděla, potřebuji na ten cfg soubor nějaký speciální program?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. resource.cfg se jen vloží do do složky Mods. Doporučuji ti zhlédnout video na této stránce. Tam uvidíš, že to z plochy jen přetáhnu do složky Mods.

      Žádná kouzla v tom nehledej :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc.

      Vymazat
  25. Ahoj, mam velky problem a uz opravdu nevim co s tim. Mela jsem normalni fungujici hru. A pak se mi vsechno vymazalo krome downloadu. Divne je, ze v dokumentech mam dve slozky electronic arts. Tak jsem ji celou kompletne odinstalovala i vymazala vsechyns slozky krome instalacek. Nainstalovala jsem
    to vsechno znovu. A pokazde i po nekolikate odinstalaci a instalaci se mi tam obevi hned dve slozky Elect. arts a uz me to opravdu stve, protoze v jedne se objevi downloady, ktere tam dam a ve te druhe se ulozi hra. Ale kdyz hru znovu zapni objevi se mi ramecek s tim, ze je neco neznameho- pokud dam ne hra se nespusti a pokud dam ano hra zacne zase od znova s puvodnim nastavenim bez veci i napr mesta. A kdyz uz tam mesto je, tak se zase objevichyba pri nacitani mesta. Ze je tam nejaka zavazna chyba a at restartujeme hru. Prosim nevite o co by mohlo jit?? Jsem uz zoufalaaaaaa.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hra se nainstaluje do složky Program Files a po zapnutí hry se vytvoří další složka v Dokumentech.

      Ale protože nejsem ajťák nedokážu vyřešit tvůj problém, upřímně nechápu o čem píšeš.

      Napiš na technickou podporu:
      https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
    2. Tak skus ty věci v El.Arts2 přesunout do El.Arts1 a El.Arts2 vymazat

      Vymazat
  26. NO pisu o tom, ze se mi v dokumentech vytvari dve slozky electrinic arts:(A ma se udelat jen jedna:(A v program files ji mam to je jasne:)Ale nejde mi do hlavy proc se mi vytvari dve. Jakoby to byla porad falesna odinstalace:(Pritom jsem to uz nekolik ktaz odinstalovala cele:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako víš co, já sice rozumím počítači víc než je běžné, ale jak píšu nejsem ajťák :)

      Takže vše nevyřeším.

      Zkus CCleaner: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/519195.page

      Vymazat
  27. Všechno je SUPER! ^_^ Díky!

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem taky udělala všechno podle návodu, ale ve hře si mi to nezobrazuje. Pls poraďte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Jestli sis zakládala složky sama, mohla si je špatně napsat. Stačí jeden překlep a pak už to nefunguje.

      2) A nebylo to zabalené viz přípona .rar a další? Rozbalila jsi to?
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      3) Třeba to je v hře, a jen to nemůžeš najít. Když nevím, co sis a odkud stahovala, nemůžu ti poradit.


      Vymazat
  29. Lindidudl LuLu-chan ^^17. listopadu 2013 v 17:02

    Ahojky,
    Měla bych takoý problém a nevím co stím. Nedávno jsem si nainstalovala Roční období a od té doby mi .package nejdou. Hru nemám originál, ale když se .package dávaly do hry podle staré cesty, tedy (C:)program files->electronic arts->...... Tak mi package a vše kolem fungovalo jak má. Ale teď se hra vždy sekne a přestane pracovat při načítání. Jakmile tam package nejsou, vše běží jak má. Se soubory sims3pack problém není. Jsem z toho v koncích, nevěděl by někdo co s tím?? :( Předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevíme jak se chová neoriginální hra, a proto ti nedokážeme poradit.

      Vymazat
  30. kdyz jsem omylem nechal u stahovani a ukladani downaldu zapnutou ulozi se mi do hry nebo ne,

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky delam vsechno co je tu napsano ale porad ve hre nemam downy, muzete prosim poradit a kdyz se ulozím ty downy do složky packages to je vsechno co musim udelat dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díval(a) ses na to video? Vždyť tam ukazuji, jak se to dělá. Žádnou vědu v tom nehledej.

      Vymazat
  32. Ahoj :) chci se zeptat mám the sims 3 originál a chtěla bych si stáhnout roční období a mazlíčky. Tak jestli mi to půjde vůbec když mám originál ale ty dva dodatky budou stáhnuté z netu:) Předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevíme jak se chová neoriginální hra, takže ti nemůžeme poradit.

      Vyzkoušej a uvidíš.

      Vymazat
  33. Help me please! Z the sims 3 store mám stažené různé věci (bezplatné) sady,nábytek apodobně hlásí mi to že to mám stáhle a že to vlastním ale ve hře to nemám,aktualizaci mám nejnovější zkoušela sem dělat i přeinstalaci stahovat položky znovu ale nemám to ve hře ovšem když sem si ze Store stáhla bezplatný svět Riverwiev tak to ve hře mám ale sady,nábytky apod. ne,co s tím?:O:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni si ruční aktualizaci SuperPatcher - Aktualizace 1.63
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/03/rucni-aktualizace.html

      Podívej se sem na návod jak se instaluje sims3pack. http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/soubor-typu-sims3pack-soubor-typu.html

      Otevři spuštěč a dej Vybrat vše a pak Instalovat.

      Vymazat
  34. ahoj... nerozumiem ked stiahnem hned to prve tak neviem kde to hladat???
    ink ostatnému rozumiem... len to prosííím pomoc!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš to najít tam, kam sis to stáhl. Většinou to bývá ve "Stažených souborech".

      Nebo na co se vlastně ptáš?

      Vymazat
  35. Ahoj, potřebovala bych pomoc :/ Když si stáhnu nějakou pózu, mám u ní normálně napsané, že je souboru package, ale má ikonku internetu a né tu ikonku, co je na fotkách tady. Poraďte mi, prosím, co s tím mám dělat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože se tím sám přidal nějaký výchozí program. Tak si hod odeber. Tady je návod na přidání. Udělej prostě opak, odeber ho.

      http://extrawindows.cnews.cz/nastaveni-vychozich-programu-ve-windows-xp-vista

      Vymazat
  36. Ahoj,mala by som otázku.
    Keď som si vytvárala zložku mods + packages + ten súbor resources,mala som zapnutú hru.Potom som si všimla že hra mala byť vypnutá,tak som ju vypla.
    Nato som ntbk vypla a potom som neskôr zase zapla hru,ale downy typu package sa mi v hre nezobrazili,tak mi došlo že som to robila zle....následne som zložku vymazala a urobila to ešte raz,ale samozrejme nič nefungovalo (hra už bola vtedy vypnutá)....skontrolovala som si to a názov a všetko mám dobre napísané.Neviem,čo stým mám robiť a hru by som nechcela preinštalovať.Prosím pomoc....to že mi vlasy,oblečenie a nábytok nejde mi až tak nevadí pretože viem si to zmeniť na simspack,ale do hry by som si chcela stiahnuť mod a nejde mi to:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to nevytvářej sama, ale stáhni si rovnou ten sbalený soubor Složka Mods a vlož to podle popisu, kam to patří. Musíš mít vypnutou hru.


      Instalace souborů package

      Soubor package se vkládá do složky Packages a musíš mít vypnutou hru.

      Samozřejmě, že pokud je soubor zkomprimovaný, musíš ho rozbalit. Viz tento návod: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      Vymazat
    2. moc dakujem :) stihla som si tu zlozku.Asi bol ten resource subor neplatny alebo zly... kazdopadne,dik :)

      Vymazat
    3. Tak to je dobře :)

      To Resource je úplně stejný jako v té složce. Asi jsi udělala nějakou chybku, ale to se stane. Hlavně, že už to funguje :)

      Vymazat
  37. ahoj,
    třeba to někomu pomůže.

    nešlo mi to, ať jsem do udělala jakkoli. Nakonec sestra někde vyštrachala jiný návod - resp. stejný jako váš, ale s bodem navíc - roztřídění do složek ještě pod packages. Zatím jsme se dostali jen ke složce "Misc" jak se mají/mohou jmenovat ty ostatní nevím, ale všechny .package začali "zázrakem" fungovat bez problému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám taky tak. Mám podsložky na vlasy, make-up atd.

      Ale i když jsem líná zakládat složky a vše narvu jen do složky Packages, tak to normálně funguje.

      Vymazat
  38. Ahoj, potřebuji vědět zda jsou lepší soubory packages nebo pack? Které miň zasekávají hru? A tady čtu, že v packages můžu udělat složky. Když to tak udělám, zobrazí se mi ve hře? A ještě něco, když ten program na kontrolu packages neukáže žádný problém, tak by ty soubory neměli hru zasekávat apod.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud jde o bezpečnost hry, rozhodně jsou lepší soubory typu .package Zde si můžeš přečíst proč.
      http://jdem.cz/bayqy8
      Sekání hry bych nedávala do souvislosti s formátem downloadů. Problémy s hrou Ti mohou způsobit oba soubory, pokud budou vadné nebo budou v konfliktu s jiným downloadem.
      Pokud si soubory .package roztřídíš ve složce Packages v Mods, budou vidět ve hře.
      http://jdem.cz/baxqc6

      Vymazat
  39. Ahoj, hra mi fungovala krásně a jen jsem chtěla přidat další soubory typu pack. Najednou to načítá hrozně pomalu a dlouho trvá než se ukáže domek v uložené hře. Zkoušela jsem vše převést do typu packages, zkontrolovala jsem to tím programem a nehlásí mi to žádný problém. Zkoušela jsem prvně něco smazat ze souboru typu pack, potom jsem to převedla na ty packages a dala do hry a pořád mi to načítá pomalu. Už si nevím rady, je možné, že to nestíhá? Že je těch downloadů moc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když ten program to zkontroluje, může být soubor package špatný. Ono to kontroluje jen něco. Sims3pack na sebe zase rád nabaluje, co nemá.

      Zkus obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  40. Ahoj :)) Pisu to uz podruhe, tak snad se to ted odesle :D Chtela bych se zeptat, mam nainstalovanou neoriginalni verzi zakladni hry TS3. Jedou mi v ni pouze nektere downy. Planuji zakoupit nejake datadisky, tudiz, kdyz budu hrat originalni datadisk, pojede mi i ten zbytek downu? A pokud nainstaluji datadisk, nebudu muset znovu nahravat downy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel Ti neporadíme. Nemáme zkušenosti s neoriginální hrou a nemáme tak představu, jak se hra chová. Budeš to muset vyzkoušet.

      Vymazat
  41. Ahoj, mám počítač s windows 7 a když si nějaké downy stáhnu, stačí kliknout na věci ve winraru (nevim přesně jak se to píše) a ono se mi to dá do hry. Tedy tyto zkušenosti mám ze stránky TSR. No a můj dotaz zní, bude t fungovat i nadále, nebo to musím dělat přes package?
    Děkuji předem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, soubory ve formátu .package se ručně vkládají do složky Mods. Soubory ve formátu Sims3Pack (což jsou věci z TSR) se instalují buď přes Spouštěč nebo kliknutím na ně.

      Vymazat
  42. Nemůžu kliknout na pec na dřevo, když na ni kliknu tak to píše nejsou zde žádné vztahy. Všechny dodatky i kolekce základní hru mám originálně zakoupené. Nevíte co s tím???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tenhle návod: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/660912.page

      Vymazat
  43. Ahoj :) Chtěla bych se jen zeptat, jestli lze ve složce Packages vytvořit jestě podsložky a roztřídit si tak stažený obsah. Nikde jsem to tu nenašla tak se raděj ptám .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, píše se o tom v našem článku Uspořádání downloadů...
      http://arsepo.blogspot.cz/2014/04/usporadani-downloadu.html

      Vymazat
  44. Caw, udělal jsem co tu bylo, a jede to, i na warez verzi, šlapalo to v poho, pak jsem stáhnul a nainstaloval jeden dodatek celou hru mi podělalo, tak sem, přeinstaloval a když zkoušim znova vložit složky do package, tak ve hře se neobjeví, zkoušel jsem znova přeinstalovat, ale pořád to nejde, přitom předtím to fungovalo, dokážete poradit? Vymazal jsem i zbytek registrů co zbyly po the sims 3, aby to nepřekáželo, ale pořád nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Bohužel Ti poradit neumíme. Nemáme zkušenosti s hrou, která není originál.

      Vymazat
  45. Ahoj.Nevíte jak vložit do hry skin? Mě se totiž pak neukazuje ve hře...Dám to do složky packages ale ve hře to prostě není...Pomůžete? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. A máš už zkušenost se skiny nebo je to první skin, který jsi si dala do hry?
      Podívej se na tento článek
      http://arsepo.blogspot.cz/search/label/Skiny

      Vymazat
  46. Natoč o tom video takhle sem to nepochopila!!!!!

    OdpovědětVymazat
  47. Škoda že to není i na Windows8. >:(

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj mám stáhlou hru a všechny dodatky :) neví někdo jestli se to dá udělat aby mě ty downy jeli? :o :( Děkuji předem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to opravdu nevíme. Máme zkušenosti jen s originální hrou.

      Vymazat
  49. Když si stáhnu svět tak jak ho dostanu do hry? Mě se tam nezobrazil (do packages jsem dala správné složky atd..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dělala jsi to podle tohoto návodu: http://arsepo.blogspot.cz/2012/12/prevod-sveta-na-package.html

      Vymazat
  50. Ahoj. Jednou jsem si do složky Packages dala packages najednou. Nefungovalo to (jak jsi napsala) a tak jsem vsechno vyndala a dala jsem tam jenom pose player. Ten mi fungoval, ale uz jsem tam nemohla davat pozy... Nefungovalo mi to ani treba kdyz jsem tam dala napr. NRRAS (nebo tak neco) Mover atp. Ani Bongo size a zkratka nic... Tak jsem tam dala zase zpatky Pose player a stejne to nic nedela... Poradili byste mi prosim? Jinak jsem to myslim delala podle tohodle navodu spravne... A jeste kdyz uz tu neco pisu... Nevite jestli se da nekde stahnout neco jako vlci jeskyně, kam si může pes lehnout? Respektive taková bouda/pelíšek... :D :P :) ""

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tenhle článek jsi zkoušela: http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html

      Vymazat
  51. Ahoj MNO jako ostatní chci využít tvých skvělých rad prosím tedy o pomoc jak si ..... udělám sbírku všechny package ve hře fungují ale jsou roztažené všude možně a tak nejde nějak udělat aby se mi tam rovnou udělala sbírka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkujeme.
      V režimu nákupu i stavby máš ikonu Sbírky. Když na ni klikneš, otevře se Ti menu se sbírkami, kde hned jako první ikona v pravém sloupečku je ikona Vytvořit novou sbírku.

      Vymazat
  52. Ahoj chci se zeptat jestli mi půjdou dowloady když mam hru originál a jednu kolekci a dodatek taky originál a zbytek dodatků jsou stahovaný. Dík za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevíme, máme jen originály. Vyzkoušej a uvidíš.

      Vymazat
  53. Ahojte, teď jsem si po dlouhé době nainstalovala zpět TS3 (originál) a vůbec mi nejdou nainstalovat downloady. Nainstalovaly se mi jen čtyři - formát pack. Teď chci zkusit package, ale moc tomu nedávám. Když jsem měla TS3 nainstalované minule, tak mi package fungovalo jen u některých downů ._. Převážně u póz a potom tuším u makeupu. Nevíte, co s tím? :c Jsem naprosto bezradná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, formát sims3pack není dobré používat. Doporučuji Ti si tento formát převést na package
      https://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-prevod-sims3pack-do-package.html

      Dobré je si zkontrolovat, zda jsou soubory package nepoškozené.
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-kontrolu-souboru-typu.html

      Proč Ti sims3pack nefungují, nevím. Mohou být poškozené, neaktualizované, nemáš správnou verzi hry pro jejich použití atd. Můžeš mít poškozenou hru, pokud jedeš z nějaké staré zálohy, stejně tak může být problém, pokud používáš neoriginální hru. Vím, že píšeš, že máš TS3 originál, ale pokud máš nainstalované i dodatky nebo kolekce a tyto originál nejsou, může být problém právě v tom.

      Vymazat
  54. Ahojky hru mám originál,mám nový notebook. Na starem vše šlapalo a s downy jsem neměla problém. Vše jsem udelala podle navodu. ale ve hře je nemam. Hlavne se mi pri spuštění neukazuje ta tabulka že se nahral vlastni obsah. před tim se mi vždy pri zapnuti ukazala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se jestli máš správně uložený soubor resource. Tady je návod: https://arsepo.blogspot.com/2020/06/soubor-resource.html

      Vymazat

Okomentovat