Domácnost s více než osmi Simíky - Mover

 Hra The Sims 3 umožňuje osídlit pozemek maximálně deseti ovladatelnými postavami a to  osmi Simíky a vlastníte-li dodatek Domácí mazlíčci, můžete k Simíkům nastěhovat na pozemek ještě dva mazlíčky.
Je vám to málo?
 Potom čtěte dál, ale pamatujte na to, že se nedoporučuje hrát s více než osmi Simíky, protože hra bude nestabilní a může dojít k jejímu zhroucení. Instalace potřebného modu je tak zcela na vaše vlastní nebezpečí.



Potřebujete

1) NRaas - mod od Twallana

Mover 

Umožní na pozemek umístit více než osm simíků, ale  neumožní ovládat více než osm Simíků.

2) NRaas - mod od Twallana


Rozšíří ovládací panel pro ovládané postavy na 24. Do hry nezbytné, jinak budete moci na pozemku ovládat jen osm Simíků, ač jich na pozemku bude žít více.


Stahujte podle verze vaší hry




S každou novou aktualizací, pokud hru budete aktualizovat, musíte stáhnout novou verzi modu a starou ze hry odstranit.

 *****

Instalace
  
Soubory vložíte do složky Packages.
 
 *****

Nastavení

Panel NRaas najdete ve hře 

1) kliknutím na počítač

 a proklikáte se až k tlačítku Stěhovák


Po kliknutí na volbu Stěhovák se otevře tabulka.

Nastavte "Povolit více než 8 simíků v domácnosti" na Povolit

2) kliknutím na radnici a dále stejně jako na počítači.

*****

Upozornění

Při nahrávání domácnosti, či kliknutí na pozemek domácnosti, se bude zobrazovat pouze osm Simíků. Na pozemku však budou k dispozici všichni.



*****

V CASu budete moci vytvořit domácnost jen o osmi Simících.

*****

Ovládací panel ve hře za předpokladu, že si do hry nevložíte mod Portrait Panel.




 *****

Ovládací panel ve hře za předpokladu, že máte vložený mod Portrait Panel


Aby se zobrazil 24. Simík, klikněte na šipku pod jednotlivými portréty Simíků.

Objeví se tak poslední Simík


Stejným způsobem, kliknutím na šipku se vrátíte k ostatním Simíkům.
 

Komentáře

  1. Díky moc! :)
    Určitě to zkusím. A hrozně moc děkuju že si ten návod udělala.. Ještě jednou díky, jsem ti moc vděčná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle stránka je úžasná.Posunula moje herní hranice dál, vždycky jsem si říkala proč nejde tohle nebo tamto a pomocí těchto návodů můžu sve hře skoro cokoliv.Moc ti děkuju a všem co jsem dávají návody!Cheaty jsou užitečně a herními tipy se často motivuju.Jsem ráda že jsem na tak dobrou stránku narazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pozitivní odezvu. Jsme rády, že je náš blog užitečný :)

      Vymazat
    2. Ahoj chtěl bych se vás zeptat. Když mám ten mód Portrait Panel a Mover, tak proč siminka nemůže mít děti, musí se to tam něják zapnout a nebo to nejde?? Popřípadě děkuju za odpověď.

      Vymazat
    3. Mělo by to normálně jít. Zkontroluj si aktuálnost všech modů ve hře.

      A není siminka moc mladá? Zkoušel(a) jsi to vícekrát. Vím, že dítě někdy jde a někdy ne.

      Vymazat
  3. No všechny mody mám aktuální, siminka je ..mladá dospělá..Právě, že už i 2 děti má. Tak já nevím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mod odstraň ze hry, a uvidíš, jestli je to tím.

      Vymazat
  4. ahoj mám verzi 1.55.4.022002 stáhla jsem portrait panel 1.55 a mover 1.55
    panel pro více simíků se mi sice zobrazuje ale stejně nikoho přidat nemůžu na pc ani radnici ta volba Nrass - stěhovák není nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu radit bodově, tak se nelekni :))

      1) Máš správně založenou složku MODS + resource?

      2) Rozbalila jsi soubor rar?

      3) Zkusila jsi obnovení hry a pak spustit hru bez downloadů a modů, jen s těmito samotnými mody ze článku?


      Obnovení hry je tady: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  5. Ahoj, můžu se zeptat, mám všechno stažený randnici i počítač mám hotoví, ale ještě jsem rodinu udělat nezkoušela..
    Vytvořím ji normálně v tvorbě? Nebo budu muset přidávat simíky do aktivní rodiny pomocí cheatu testingcheatsenabled true?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahooj. Chtěla bych se zeptat jestli to funguje i na mazlíčky nebo je to jen na simíky? Popř. kdyby to bylo jen na simíky je i něco podobného na mazlíčky? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Funguje to i na mazlíky.

      Vymazat
    2. Takze kdyz mam 2 simiky muzu mit vic nez 8 mazlicku?

      Vymazat
    3. Nezkoušela jsem to. Teoreticky by tomu ale nemělo nic bránit. Vyzkoušej to a dej nám vědět. Díky

      Vymazat
    4. Mám tedy 2 simíky a 6 mazlíčků. Adoptovat mazlíčka mi nejde, neukazuje se mi nabídka a když chci koupit koně píše to, že v mé domácnosti není místo pro další mazlíčky. Nejde to nějak nastavit?

      Vymazat
    5. Já měla 1 simíka a 8 mazlíků. Všechny jsem je vytvořila v místnosti tvoření. Pak při vložení do domu to sice ukazuje červenou ikonku, ale i přesto je tam vloží bez problémů.

      Adopce je i v modu Master Controller. Zkus tu adopci pomocí něj: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

      Vymazat
    6. Děkuji moc :)

      Vymazat
    7. mužu se zeptat ? když mam 4 simíky a 7 koní tak nevím proč všechno mam stahle atd. ale nemužu (nemužou se koně pokusit o hřibě k vuli tomu že už mam prý plnou domactnost pomužete ? , děkuju

      Vymazat
    8. Tento mod neumožňuje množení Simíků ani mazlíčků biologickou cestou. Pouze umožňuje nastěhovat na pozemek více Simíků a mazlíčků, než je stanovený limit.

      Vymazat
    9. dekuju moc ;) fakt supr ste odpovíte hned a ještě kde se da stahnout mod MOVE na posy ? inka fakt diki :3

      Vymazat
    10. Upřímně nevím, na co se ptáš. Jde-li Ti o přesouvání Simíků, používá se k tomu cheat moveobjects on/off. Díky němu můžeš na obytném pozemku pohybovat se Simíkem dle potřeby.
      Potřebuješ-li pohybovat se Simíkem na veřejných pozemcích při nastavení pózy, podívej se na tento článek
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/05/doplnek-pozovace-aneb-jak-fotit-simika.html

      Vymazat
    11. no Mam mazličky a nejvíce hraju koně no ale mam takovy dowland na zvětšovaní a zmenšovaní koní a když mam moc velkeho mazlička viší než normalně tak ten simík při určite poze se do nĚho propada a viděla sem mod MOVE ale nevím kde se da stahnout jako je třeba si zadate jak chcete simíka zvednout nebo zvyšit třeba up 20 cm ..... viděla sem ruzne plošiny na vašem webu atd. ale to nefunguje na ty koně a je stím prace jenom chci vědět kde stahnout move normalne klyknete na simika a mate tam move a zade bud up nebo down a napíšete kolik chcete zmenšít nebo zvětšit simika (mazlička) v poze ... Předem děkuju za opovědi :)

      Vymazat
    12. To je slot na změnu velikosti: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/slot-na-zmenu-velikosti.html

      Vymazat
  7. Ahoj,
    Chtěla bych se zeptat- jestliže mám hru aktualizovanou na verzi 1.67.2 a pak jsou tam ještě nějaká čísla, mohu pořád použít tamten mod s verzí jenom 1.67? Díky předem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verze hry hry se určuje podle prvních 3 čísel. Takže máš pořád 1.67

      Vymazat
    2. Děkuji ještě jednou :D :) Já jen že mi to nadále nefunguje. Pokud bych chtěla, aby mohla mít fenka více jak 4 štěňata, dá se to? :)

      Vymazat
    3. Adopce se to týká určitě, ale rození jsem zatím neviděla. Vyzkoušej to a uvidíš, jestli to funguje.

      Upřímně já s dětmi a mláďaty moc nehraju, protože neděláš nic jiného, že se staráš jen o ně :)))

      Vymazat
  8. Ahoj,
    mám verzy hry 10.0.96.013001 - znamená to tedy, že si to stáhnout nemohu..? Já nevím, nemůžu se v tom vyznat. :/ Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si tento článek. Zde zjistíš, jak určit verzi základní hry...
      http://jdem.cz/bgmdt9

      Vymazat
    2. Děkuji.
      Verzy hry mám tedy 1.26, první mod tedy stáhnu, ale ten druhý nemůžu, jelikož nejstarší je tam pouze 1.29 :(

      Vymazat
    3. Co ti brání hru aktualizovat? Můžeš použít ruční aktualizaci. Viz náš článek: http://arsepo.blogspot.cz/2012/03/rucni-aktualizace.html

      Vymazat
  9. A musím, když chci například aktualizovat na 1.67 stahovat všechny předešlé? Např. 1.66, 1.63, 1.57, ... atp. ? Nebo stačí rovnou stáhnou tu aktualizaci, kterou chci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SuperPatcher obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.
      Stačí stáhnout jen ten SuperPatcher 1-.67.

      Vymazat
  10. Ahoj, mám takový menší problém. Mám 3 simíky a 5 koní. Stáhla jsem si mod a když kliknu na počítač i na radnici, mám tam "NRaas". Proklikám se na stěhovák, ale protože mám dodatek mazlíčci, už tam mám nastavené že můžu mít víc jak 8 simíků na pozemku, tj. 10 simíků. Takže tam mám že to mám povolené, ale teď když mám celkem 9 simíků a chci dalšího mazlíčka, píše mi to že už nemám v domácnosti místo. A já právě nevím, jak docílit toho abych těch simíků mohla mít třeba právě maximální počet - 24. Moc děkuji za radu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud si to dobře pamatuji, tak toho dosáhneš sloučením domácností. Musíš na jeden pozemek nastěhovat více domácností.

      Vymazat
    2. Aha, promiň, jsem tele. :D Díky moc. :)
      Máte vážně skvělý blog a kdykoliv mi ve hře něco nejde nebo mám problém, vždycky jdu na vaší stránku. :) A když to nenajdu, tak se zeptám a vždycky mi skvěle poradíte. :) Hlavně pokračujte dál! :)

      Vymazat
  11. Ahoj,
    díky moc za vaše stránky a rady! Díky vám si teď hru i stavění užívám, jako nikdy! A obzvlášť děkuji za tenhle mod. Jediné, co mi v sims 3 chybělo bylo, že nemůžu hrát za více rodin v jednom městě. Díky tomuto modu a nové možnosti ve hře vlastnit více nemovitostí už můžu:-) Takže DÍÍÍKY!!!

    OdpovědětVymazat
  12. mám problém :p Mám 2 simíky a 6 mazlíčků. Udělala jsem co jste řekli, naklikala jsem to na počítači i radnici (už to tam ale bylo zapnuté) a stejně když chcu aby psi měli štěňátka, tak to píše že mám příliš mnoho simíků na pozemku a že to nejde. Verze jsem stáhla správné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla 1 simíka a 8 mazlíků. Všechny jsem je vytvořila v místnosti tvoření. Pak při vložení do domu to sice ukazuje červenou ikonku, ale i přesto je tam vloží bez problémů.

      Tak nevím, kde je u tebe problém.

      Vymazat
  13. Ahoj, mám takový problém. Udělala jsem všechno podle vašich návodů, včetně Packages, a přesto mi to nefunguje. Nevíte, co s tím?

    Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když siminka porodí, tak pro to nefunguje.

      Je to pro slučování domácností.

      Vymazat
  14. Co když mám verzi 1.017 ...... :( Muzu si to nejak stahnout ?Chci vic simiku. Diky

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mam verzi 1.17 .... jaky si mam stahnout ? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mod pro tuhle verzi tam není. Aktualizuj si hru a pak si můžeš mod stáhnout.

      Vymazat
  16. Ahoj, stáhla jsem si všechny veci podle návodu a podle verze.
    Každopádně se mi to pořád nezobrazuje :(
    Chtěla sem víc simiku kvůli jednomu videu co dělám a vůbec mi to nejde :(
    Nezobrazuje se mi ani to NRRas ani stehovak :( Takže sem buď úplný debil nebo dělám něco špatně ? :(
    Předem díky za všechny rady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak zkus jiný mod, abychom věděly jestli ti fungují mody ve hře.

      Nainstaluj si tenhle mod: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/MasterController-f5712470.html

      Když neuvidíš ani ten, zkus obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  17. Vypadá to zajímavě, ráda bych to vyzkoušela... ale už to někomu spadlo? To riziko je celkem nepříjemná záležitost. Pořebovala bych to vyzkoušet na svém domě, který se skládá se čtyř identických (jenom pokaždé v jiné barvě) částí. Chtěla jsem, aby v něm bydlelo 10 simíků (v každé části jedna rodina - po 3 nebo 2 lidech: 1.-3, 2.-2, 3.-3, 4.-2). Hraju The Sims 3 asi jenom měsíc či dva, takže jsem nevěděla, že v jednom domě může bydlet jen 8 simíků. Chtěla bych tedy poradit, jestli se dají zkopírovat třeba dvě části - polovina domu - a potom vyjmout a dát na pozemek vedle. Pokud ano, jak? Pokud ne, existuje nějaké jiné řešení než použití modu?
    Děkuji, BL0NDwAvE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zda to někomu spadlo, nevíme. Nicméně, pokud si budeš hru průběžně ukládat, tak i kdyby to spadlo, tak se máš kam vrátit a nemusíš to hrát celé znovu. K druhé části dotazu bych postupovala tak, že bych zbourala tu část domu, kterou nechceš, vystěhovala bych Simíky, které tam nechceš. Zbytek bych uložila jako domácnost a potom tuto domácnost vložila na nový pozemek. Současně však nemůžeš hrát na obou pozemcích. Můžeš ale mezi nimi přepínat.

      Vymazat
    2. Děkuji, určitě něco z toho zkusím.
      BL0NDwAvE :)

      Vymazat
  18. Mě to nejde i když jsem udělala vše podle postupu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš vyzkoušet obnovení hry. Třeba máš ve hře nějaký starý mod, co to blokuje.
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  19. Můžu udělat něco pro to, abych měla stoprocentní jistotu, že se s mou hrou nic nestane nebo alespoň, že mi zůstanou uložené města s rodinami?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako uložená hra s více než 8 simíky?

      Tak 100% ti nikdo nic nezaručí.

      Ukládej hru Uložit jako. Uložit tedy přepsat, hru poškozuje.

      Víš co, já tenhle mod nikdy nepoužila, protože mně lezlo na nervy i těch 8 simíků :))

      A navíc i když mám slušný počítač, nechtěla jsem si ho "zavařit" :))

      Ulož si hru před přidáním modu do hry, aby kdyby se něco pokazilo, ses měla kam vrátit. S modem ti může hra spadnout, mrznout nebo se vůbec nenačte. Záleží na tvém počítači.

      Vymazat
  20. Můžu udělat něco pro to abych měla stoprocentní jistotu, že mi hra nespadne nebo alespoň, že všechna má města zůstanou uložená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověděla jsem výše. Pokud nemáš silný počítač, mod nepoužívej.

      Pokud chceš mod používat zazálohuj si hru a to složku The Sim 3. Cesta ke složce je Dokumenty\Electronic Arts \The Sims 3.

      Vymazat

Okomentovat