Hasič























































Komentáře

  1. zdravim, nějak me zde chybí v teto sekci profese, dvě profese a tim je navrhar interieru a stylista

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ano chybí, není čas a nejsou lidi. Tento článek je nakopírovaný z bývalého fóra.

      Vymazat
  2. Aha ano chápu. Také jsem kdysi ale to už je dávno asi 15 let co jsem pomáhala spravovat webstránky, takže vím o čem mluvíte. Jinak ted mam problemky dva. První se týká fóra jak jsem si tam udělala ten svuj koutek. Odkaz na něj jsem si dala do oblíbených. Když jsem se tam včera chtěla podivat, tak mě to píše že ta stránka nexistuje. A ten druhý problémek bych pak řešila až tam. Zatím se mějte. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Vendy, fórum je zrušeno, viz naše oznámení zde: https://arsepo.blogspot.com/p/oznameni.html
      Dotazy řešíme tady na blogu nebo na Facebooku.

      Vymazat
  3. Zdravím. To je nemilé tolik práce co jste se svým týmem udělali přišlo vniveč. No tak to napíšu zde. Nevím jestli mám ten problém jen já a nebo už ho v minulosti někdo měl. Týká se to profese Návrář interiéru. Mám rodinku kde mám ducha který si přál být návrhářem. Tak jsem se ze simíkem do oné kariéry pustila. Nejdřív jsem přijala první zakázku. Vše bylo v pohodě až do chvíle kdy jsem se simíkem dorazila na místo dění, kde mě vyjel panel co vše má být postaveno. Čekala jsem na načítání do editace hned na místě. Ale editace nastala až poté, co simík dorazil téměř na druhý konec mapy. Nevím tedy jestli to bylo pro to že jsem tuto kariéru hrála za ducha, a nebo jestli je chyba jinde. Děkuji předem za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc Tě asi nepotěším. S ohledem na stáří této kariéry si ji už ani nevybavuji, jen vím, že je. Pokud si myslíš, že by to mohla být chyba, tak to zkus zahrát znovu z jiné uložené pozici nebo to zkus zahrát bez ducha. Pokud se hra nechová, tak jak by měla, tak se podívej na tento náš článek. https://arsepo.blogspot.com/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html Dost často se tímto odstraní problémy ve hře.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím moni. Já vím že už je to dlouho, ale pro spousty lidí je to hra srdeční. Jj to mě napadlo taky že to udělám, že to zkusím odehrát jiným simíkem jen jsem se k tomu ještě nedostala. Až tak učiním dám vědět jak jsem dopadla. Já i když vlastním i hru Ts4, tak se pořád více uchyluji ke trojce a to i když je náročnější na ramky a grafické karty u slabších pc. Mě prostě v té čtyřce chybí volit si barvy sama a ne abych se musela podřizovat vkusu někoho jiného. Ono je tam toho víc co ve trojce ještě není vyhnáno do takového extremu jako je tam. Jinak čtyřku si také sem tam někdy zahraju ale jsem ze staré školy a pár věcí mě v té hře prostě obtěžuje. Jdou sice odstranit ale to neni řešení. Zkrátka programátoři to měli nechat na lidech samotných at si sami rozhodnou jestli to tam chtějí nebo ne. A ne cpát do hry tam svá přesvědčené a ideoologie pod tlakem. Článeček si přečtu a děkuju za rady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud jde o trojku, naprosto s Tebou souhlasím. Pro mne to byla a zůstane srdeční záležitost taktéž. Nicméně s ohledem na to, že jsme se aktivně musely se Soniou věnovat návodům na TS4, navíc trojka už více neběžela než běžela (a to já mám a měla jsem vždy silný PC), jsem trojku nakonec vzdala a časem i odinstalovala. Proto nejsem schopná se případně podívat přímo ve hře co a jak a tak jsem nemohla více poradit. Určitě budu moc ráda, když napíšeš, kde byl problém, ale obecně je problém většinou vždy v něčem z toho, co píšeme ve článku o nesprávném fungování hry. Užívej si hru, co to jde. Já se upínám k pětce, protože pro mne je čtyřka neoblíbenou sérií...

      Vymazat
    2. Zdravím moni. Co se trojky týká, tak jsem se k tomu ještě nedostala protože mě drahá polovička obdarovala dárečkem Ts4 - Roční období a bohužel tam mám ztaké opět problém. Udělala jsem i foto máte tu někde koutek kde bych mohla to foto vložit a popsat problem? Defakto toto co tu píšu taky už do této sekce nepatří. Jinak ted se jdu vrátit ke trojce abych zjistila jestli i živý simík má ty stejné chyby co se týká kariery návrhář interieru a pak dám vědět. Jojojo taky jsem už viděla The sims 5 na youtube. No také mě hlavně bude zajímat ta technická část, jelikož můj notes nemá a nebude mět nikdy lepší pamět RAM a grafickou kartu o které jen sním ale jsem ráda jakožto IDůchodce že mám aspon to co mám. No pokud na ní pracujou ti stejní lidé co ve čtyřce tak radši nečekám žádné zázraky, vidím to spíše na vypracovanější podoby simíka že bude vypadat více realněji, až možna na vlasy, vousy, atd s tím je strčí do kapsy lidé co je nabízejí na TSR a krásně udělaná intra ve hře.

      Vymazat
    3. Ahoj, obrázek nám můžeš dát do zprávy na FB. ArSePo má stránku i na FB :) Odkaz na ni najdeš na domovské stránce ASP3 v pravém sloupci nahoře :)

      Vymazat
    4. Zdravím. Já vím že ju tam máte, ok díky.

      Vymazat
    5. Odpověděla jsem Ti již na FB :)

      Vymazat

Okomentovat