Registrace hry a nastavení nového Originu

Často se nás ptáte na nový Origin v angličtině. 

Zde je návod na nejčastěji kladené otázky:
- registrace hry v Originu
-automatické aktualizace her a Originu
-  nastavení veřejného profilu
- dodatky hry
- Opravení hry, ruční aktualizace, odinstalace


Origin 

je ke stažení ► ZDE◄

Obrázek


Důležité

Jakmile hru zaregistrujete (zadáte kód), přidá se do knihovny her.  Pak už hru jen instalujete a hrajete. Když hru odinstalujete a pak znovu instalujete, už kód znovu nezadáváte!


Hru můžete nainstalovat na více počítačích.
V jednu chvíli však může být pouze jeden z těchto počítačů přihlášený k účtu Origin a aktivně hrát.


Registrace hry v Originu


Klik na Origin v levém horním rohu
 a  pak na  Redeem Product Code... 


Do políčka zadáte produktový kód


Kde najdete vaše hry

V knihovně her



Instalace hry

Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Download.



Pokud instalujete z CD najděte si v adresáři, kde se CD nachází (obvykle E) a spusťte Run. exe.
Hra si pak sama řekne o vložení dalšího CD, když je hra na 2 CD.


Spuštění hry

Hru bez spuštěného Originu nespustíte.

Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Play.



Nebo levým kliknutím na ikonu hru se otevře se další stránka a pak klikněte na Play.





Dodatky hry 

Levým kliknutím na ikonu hru se otevře další stránka. 
Zde pod More najdete dodatky.




---------------------------------------------------------------------------------

Nastavení Originu

Pod vaším jménem klikněte na šipečku

Pak na Application Settings



Automatické aktualizace her a Originu

ON je zapnuto.

OFF je vypnuto.




Úvodní obrazovka


Já mám nastaveno Game Library (Knihovna her), ale můžete si vybrat:


Let Origin Decide - Nech rozhodnout Origin
My Home - Domovská stránka
Game Library - Knihovna her
Store - Obchod


Nastavení veřejného profilu

Klikněte na EA Account and Billing


Otevře se vám webová stránka, kde kliknete na Privacy Settings


Who can see my profile - Kdo uvidí můj profil

Everyone  - Každý
Friends  - Přátelé
Friends of Friends - Přátelé přátel
No One - Nikdo

Abyste mohli veřejně sdílet výtvory nastavte si na Everyone.

Pak dole vpravo klikněte na Update





Opravení hry, ruční aktualizace, odinstalace

Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví tabulka, kde si vyberete požadovanou akci.

Play - Hrát
Show game Game Details - Ukaž detaily hry
Remove from Favorites - Odeber z oblíbených (Filtry v knihově her - My Game Library)
Update Game - Aktualizace hry
Repair - Opravit hru
Game Properties - Vlastnosti hry (kód hry)
Hide - Skrýt  ( Filtry v knihově her)
Uninstall - Odinstalace hry





Technická podpora EA



KONTAKT NA EA




Kontakt na technickou podporu EA



V Originu 




Komentáře

  1. Ahoj, prosím tě, řeším takový otazník. Po poslední aktualizaci originu se mi v seznamu měst objevilo nové město ,, Adventureland''. Nevíš o tom něco blíž? Na netu jsem nic nenašla, a bojím se aby to nebyla nějaká finta hakerů. Díky, Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tady o tom píší na SimsWiki: http://sims.wikia.com/wiki/Adventureland

      Vymazat
  2. Ahoj, chcem sa spýtať, či náhodou nebudeš vedieť, čo robiť prípade, keď som mala naištalovaný Sims3 z CD a potom mi prestal ísť. Teraz sa ho snažím znova nainstalovať, ale, keď zadám kód hry, tak mi to napíše, že už je použitý a iné kódy hry, čo som našla na nete mi nešli. Vopred ďakujem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zavolej na technickou podporu, protože to umí řešit jen oni.Kontakt najdeš zde: http://arsepo.blogspot.cz/p/kdyz-si-stahujte-downloady-do-hry-tak-u.html

      Vymazat
  3. Ahoj, chci se zeptat, mám koupenou hru The Sims 3 s CD a chci si ji zaregistrovat na Originu i na hlavních stránkách The Sims 3. Kam mám hru nainstalovat jako první? Mám si nainstalovat The Sims 3 do počítače a pak zaregistrovat na Originu a pak na The Sims 3.com? A nebo se má hra stáhnout přes Origin a ne do počítače? Prosím o vysvětlení, předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na The Sims 3. com se už hra neregistruje.
      Hra se zaregistruje na Originu a pak si ji buď stáhneš z Originu a nainstaluješ. Nebo hru instaluješ ze CD, ale musíš mít u toho zapnutý a přihlášený Origin. Viz návod, pod který píšeš: Instalace hry. Cituji z návodu: Instalace hry

      "Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Download."

      "Pokud instalujete z CD najděte si v adresáři, kde se CD nachází (obvykle E) a spusťte Run. exe.
      Hra si pak sama řekne o vložení dalšího CD, když je hra na 2 CD."

      Vymazat
  4. Dobře, děkuju. Takže nejdřív do Originu a pak stáhnout do počítače :) Ale na The Sims 3. com se při registraci zadával registrační kód, to už nejde si vytvořit účet??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tak už to nefunguje. EA to sjednotila a všechny hry se registrují jen na Originu. Tvé přihlašovací údaje pro Origin jsou stejné i pro fórum The Sims: http://forums.thesims.com/cs_CZ/

      Ale opravdu je to jen fórum. Teď se na to dívám a jsou tam jen nějaký odznaky věrnosti a další zbytečnosti.

      Ani už tam nechodím, slušně řečeno, tam nějak tam pošel pes :))

      Vymazat
    2. Aha dobře děkuju moc, aspon že to vím :)

      Vymazat
  5. ahoj, prosim poradi mi nekdo kde najdu product code?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, najdeš ho buď uvnitř krabice se hrou nebo ti ho EA poslala emailem.

      Jinak se obrať na technickou podporu EA: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
  6. Zdravím, mám dotaz.
    Mám originální hru (CD) a nějaké dodatky v elektronické verzi (pouze kódy). Bohužel mi klekl počítač, už nejde nastartovat a všechno mi v něm zůstalo.
    S tím, že už se nedostanu k uložené hře jsem se smířila, ale půjde mi hra znovu nainstalovat a pustit i v novém PC?
    Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, The Sims můžete nainstalovat na více počítačích.

      V jednu chvíli však může být pouze jeden z těchto počítačů přihlášený k účtu Origin a aktivně hrát The Sims.

      Vymazat
  7. Ahoj všem, prosím, taková situace- nově jsem nainstalovala origin, a bez problémů dva dodatky (které jsem dříveměla ve starém pc) a pak chtěla zadat kód k novému dodatku (postup souhlasí s výše uvedeným postupem pro přidání hry) no ale dodatek nikde, neproběhlo ani stahování. Bohužel pro mě, přímo podpora originu je dnes už pouze v angličtině a čekačka na chat je vždycky tak hodinku. Zkouším zde, pak se jdu učit anglicky. Díky za případný odpovědi, tipy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dodatky jsou schované pod základní hrou jako Extra Content, viz v návodu Dodatky hry. Pokud i přesto dodatky nenajdete, zavolejte na technickou podporu EA. Psát na EA je zbytečné, raději volejte. Kontakt najdete úplně dole v článku poslední obrázek.

      Vymazat
  8. Dobrý den mám dotaz. Mám zaregistrovanou hru sims 3 na originu. Ale hra se spouští v angličtině i když přes CD jde v češtině. Jde to někde nastavit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste to přes regedit, ale nevím jestli to tak pořád funguje. Od té doby, co je Sims 3 na Originu, je vše jinak.

      Návod je zde: http://www.forum.gamesims.sk/viewtopic.php?f=40&t=1593

      Vymazat
  9. Dobrý den, mém jeden problém.Na počítači jsem měl nainstalovaný Sims3 a Origin (original DVD) a odešel mi HDDD.Nainstaloval jsem nový HDD a Windows,veškeré ovladače a když instaluji Origin a chci se přihlásit, tak to napíše že bylo ukončeno kvůli kritické aktualizaci.Na stránku Originu se přihlásím normálně.Poradíte, prosím co dál?
    Děkuji za odpověď Máca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, netuším čím to může být. Obraťte se na technickou podporu EA. Kontakt najdete úplně dole v článku.

      Vymazat
  10. Zdravím, mám menší problém s tím, že na klientovi v The Sims 3 se mi ukazují pouze 3 dodatky a mám jich tam více. Nevím si už rady. Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste promazat cache Originu: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/promazani-cache-originu.html

      Nebo přeinstalovat Origin.

      Když z toho nic nepomůže, obraťte se na tech. podporu EA, viz kontakt v článku.

      Vymazat
  11. Dobrý den, mám nainstalovaný origin, jsem zaregistrovana, zadala jsem kód hry,ale hra se mi v knihovně nezobrazuje... Proč prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste promazat cache Originu nebo přeinstalovat Origin, viz návod zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/promazani-cache-originu.html

      Když to nepomůže, obraťte se na technickou podporu EA, viz zde: https://help.ea.com/cz/contact-us/

      Vymazat
  12. Dobrý den; mám the sims 3 digitální verzi a zaregistrovala jsem ji jako první na the sims.com a teď mi nejde registrovat kód na příčinu.(píše mi to kód byl již použitý) Je to velký problém, dá se to nějak řešit? Prosím o radu děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to je zvláštní, že jste hru zaregistrovala na The Sims 3, protože v současné době to není možné. Zaregistrovat hru jde, jen jak píšu v článku výše uvedeném.

      Pokud jste hru zaregistrovala před roky na The Sim 3, hra by měla být v Originu v knihovně. Hru už nelze podruhé registrovat, protože už je zaregistrovaná a to pod vaším e-mailem, na kterém jste ji registrovala před roky.

      Jestli hru v knihovně nevidíte, obraťte se na technickou podporu EA, jelikož tohle umí řešit jen oni. Viz kontakt na EA v článku.

      Vymazat
  13. já bych měla dotaz ohledne ¨invisible¨rezimu
    zaregistrovala jsem se na originu.com a chtěl jsem si nainstalovat TS4 problém je, že , když se chci prihlasit na originu pise mi to stav invisible a tak me zajima kde se to da prosim vypnout?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při přihlášení se to dá nastavit. Pokud je zatrženo, tak se přihlásíš Invisible, viz obrázek: https://iili.io/dbsPpe.jpg
      Nebo se to dá změnit ve Friends List viz obrázek: https://iili.io/dbsb4V.jpg

      Vymazat
  14. Dobrý den, můžu se zeptat, proč mi nejde hra zaregistrovat do originu? objevují se mi tam jen některé dodatky, zbytek prostě píše že je kod nesprávný nebo tak nějak. Co s tím? chtěla bych mít všechny dodatky a kolekce zaregistrované na originu abych to nemusela už instalovat přes cd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to bohužel nevyřeším. Obraťte se prosím na technickou podporu EA: https://help.ea.com/cs-cz/help/the-sims/the-sims-3/the-sims-3-complete-installation-guide

      Vymazat
  15. Dobrý den mám takový problém nainstaloval jsem si do the Sims 4 na orange in a chtěl jsem si přidat hru i na druhý počítač ujistil jsem se že mám odhlášený origin v prvním počítači a pak jsem se přihlásil na druhém ale nemám tam hru nikde vidět nevíte co s tím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, vůbec netuším, čím by to mohlo být. Obraťte se na technickou podporu EA: https://help.ea.com/cz/contact-us/

      Vymazat
  16. Dobry den, ked kupim dodatok od niekoho cez bazar kto ho uz pouzival vo svojom pc bude mi fungovat na mojom origin ucte alebo mam radsej kupit original dodatok? Dakujem za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, kupte originál, protože ten se zaregistruje na Originu a funguje jen k jednomu e-mailovému účtu na Originu. Pokud si dodatek koupíte z bazaru nelze ho zaregistrovat na jiný e-mailový účet. Navíc instalace z CD často zlobí a je lepší si dodatek instalovat přímo z Originu.

      Vymazat
  17. Dobrý den po dvou letech jsem si chtěl spustit Battlefield 1 ,při instalaci a zadání kódu vyskočí hláška : Váš kód byl již použit. Krabicovka a origo kód.Dík za pomoc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to bohužel nevyřeším. Obraťte se prosím na technickou podporu EA: https://help.ea.com/cz/contact-us/

      Vymazat
  18. Dobrý den, koupila jsem si dodatky a zadala jejich kody do originu. Hlavní hru mám, našla jsem i v knihovně dodatků ty mé ale když kliknu na download tak se nic neděje a ani ve spouštěči hry je nevidim. Origin mi ale píše, že je již vlastním, tak nevím kde je prosím nainstalovat?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat