Holo Pixel

Chcete-li se dozvědět více o virtuálních kamarádech Holo Pixel, 
klikněte na obrázek.




EDIT

Článek byl původně na fóru ArSePo a zpracoval ho Sebi



Ako si zaobstarať Holo Pixela


Pôjdeme do režimu nákup a nájdeme ho podľa obrázka (v rôznej zábave som si vyfiltroval len dodatok Do budúcnosti) . 
 
 
 

Interakcie a staranie sa o Pixela


Holo Pixel je síce hologramový maznáčik , ale vyžaduje si taktiež starostlivosť.

Pixela po zakúpení vložíme do invetnára tak , že použijeme akciu Vyvolať: (meno Pixela)




Interakcie v inventári


Vyvolať: Simík Pixela vyvolá a ten sa objaví najprv v jeho ruke a potom bude poletovať pri jeho pleci tak , ako na obrázku vyššie.

Umyť: Simík niečo povie (niekedy nie) , mávne rukov a Pixela obklopí asi 1-sekundová žiara


Premenovať: Premenujete Pixela. Môj sa volal Maxim , ale skrátil som to len na Max.

Zmeniť Pixelovy podobu: Touto akciu zmeníte Pixelovy aktuálnu podobu. Objavia sa ďalšie možnosti (nižšie je čierny obdĺžník , pretože Pixel má na začiatku len 4 podoby a ďalšie môže získavať , len mne to najprv zle odfotilo , takže sa ospravedlňujem) . 




Skontrolovať Pixelovy náladu: Týmto zistíte , akú ma Pixel náladu. Snažte sa ich plniť , aby sa Pixel mal dobre u nového pána.

Budú sa objavovať rôzne hlášky: 


Pixel s Pixelom


Ak nájdete Simíka , ktorý má tiež Pixela , objavia sa možnosti: 
 

 
Pochváliť sa Pixelom: Simík ukáže tomu druhému , akého má pekného Pixela
Rozprávať sa s Pixelom: Obaja Simíci vyvolajú svojich Pixelov a začnú sa rozprávať. 


Podeliť sa o podobu Pixela: Týmto predáte podobu svojho Pixela tomu druhému.

Napr. Pixel mojej Siminky vyzerá ako mini Ďiablik, tak ten druhý prevezme jeho  podobu. 


Požiadať o podobu Pixela: To je zase opak. Pixel mojej Siminky prevezme podobu toho druhého. 


Táto podoba sa uloží do interakcie Zmeniť Pixelovy podobu:


Komentáře