čtvrtek 24. října 2013

Cestovatel časem, almanach času a jak změnit budoucnost

Chcete-li se dozvědět více, klikněte na obrázek


14 komentářů:

  1. Ahoj, chci pro svého simíka nechat postavit sochu a on si vybral že chce darovat radnici 60 000 simoleonů, ale píše se tam něco o loterii , jak to mám udělat :O Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš se vrátit do současnosti. V potravinách si koupit los.Až vyhraješ (tady bohužel nevím jak to probíhá), půjdeš na radnici (stále v současnosti) a vybereš volbu přispět na fond pro plánování budoucnosti a věnuješ požadovanou částku...

      Vymazat
  2. Ahoj, plním úkol cestovatele budoucnosti a mám postříkat 6 lidí tou černou rosou... Jenže já pořád nemůžu přijít na to, jak na lidi tu rosu použít. Můžeš mi prosím tě poradit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud si to dobře pamatuji, tak na ni v inventáři klikni a měla by se Ti objevit nabídka použít na ... Nebo nějak podobně řečeno... klikni na ni a z tabulky vyber, na koho ji chceš použít :)

      Vymazat
  3. Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jak mám získat sochu Udavač trendů. Píše mi to, že mám v současnosti postavit stojan na šaty, ale já nevím co to je a kde to mám vzít... Mohli by jste mi prosím poradit ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je památná socha. Popis najdeš zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Cestovatel-v-ase-a-Almanach-asu-td5714639.html#a5714989

      Stojan bude asi šatník. Zatím tuto sochu nemám, takže to jen odhaduji.

      Vymazat
    2. Jinak jsem ten dotaz položila i u nás na FB. Můžeš to tam sledovat: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=613676248680476&set=a.223176021063836.53123.198513960196709&type=1

      Vymazat
  4. dobrý den chtěla bych se zeptat jak si mám nechat postavit sochu zářivý bavič a udavač trendů vůbec mi to nejde a to jsem udělala všechno co bylo v almanachu času napsané ale pořád nic...tři sochy už mám ale ty dvě mi vůbec nejdou prosím poradte předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fóru je popsaný návod na Udavač trendů: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Cestovatel-v-ase-a-Almanach-asu-tp5714639p5714989.html


      Zářivý bavič musí mít 10. úroveň dovednosti Laserový hudebník,
      návod je také na fóru: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Dovednost-Laserov-hudbovnik-td5714700.html

      Vymazat
  5. Mám i dobrou radu pro vsechny,co chtějí ziskat sochy cestovatel v čase aniž by musely plnit ty příležitosti: 1 musíte mít uroven 10 pokrocilá technologie.2-kupte si postel snový kokon a nechte si zdát sen o budoucnosti nejprve ovlivňujte sny na špatny a probudtě simíka,objeví se cestovatel v case a rekne vám,ze je budoucnost dystopická.pak si nechte zdat znovu o budoucnosti a ovlivnujte sny na dobro a zase se ukaze s tim ze je budoucnost utopická a naposled si nechte zdát neutral a budete mít obycejnou budoucnost a taky hned dostanete sochu cestovatel v čase.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mohla jsi to napsat na fórum i sama. Radám se nebráníme, právě naopak :)

      Zkopírují to tam.

      Vymazat
  6. díky moc ale ten laserovy hudbovnik mam na urovni 10 v soucastnosti ale ti simici se na mě nedívají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je zkus zavřít do místnosti bez dveří :))

      Nebo to asi myslí, že musíš hrát vícekrát, a pak se to zřejmě sečte.

      Upřímně některé ty úkoly v Sims jsou na hlavu. Hráč netuší, co tím chtěl autor říci :)

      Vymazat
  7. tak tohle mě nenapadlo díky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...