Master Controller


Překlad do češtiny:
Pecca - The Sims 3 - Kvízy a Hádanky
Sonia - ArSePo

Master Controller (zkratka MC) a jeho moduly dokáží změnit ve hře spoustu užitečných věcí.

Například:
Změna celoživotního přání
Změnit simíka v nadpřirozenou bytost
Změnit věk, vzhled a vlastnosti simíka
Upravit vztahy mezi příbuznými i ostatními simíky
Zvýšit dovednosti


Stažení

Stáhněte si mod MC a moduly:
 MasterController Cheats  - Tento modul mj. upravuje vztahy mezi příbuznými, povolí tetovat simíka v CAS na nahé tělo, upravuje dovednosti, kariéru atd.

MasterController ExpandedTattoo - Rozšíří počet tetovácích míst na těle.

MasterController Integration Tento modul nahradí interakce pro CAS.


Modul MasterController Progression si stáhněte, pokud používáte mod https://www.nraas.net/community/StoryProgression


Stahujte podle verze vaší hry

Instalace

Soubory vložíte do složky Packages


Návod

Master Controller najdete v menu simíka.

Klikněte na simíka, na slovo NRaas
pak na slovo Master Controller


a otevře se hlavní menu modu Master Controller



Domácnost



Exportovat

Neplést s exportem simíků a pozemků ze hry. Tento export slouží k exportu do souboru skript. protokolu.

Návod na Export simíků a pozemků najdete ZDE


Funkce podpůrné




Funkce pokročilé


Funkce základní


Ikonky na mapě


Nastavení


Progrese

Tento modul mají nainstalovaní jen ti, kdo používají Story Progression (není přeloženo)
Bez nainstalovaného Story Progression vám bude padat hra.



Status

Status vám ukáže jaký je stav:
Domácnosti
Dovedností
Kariéry
Osobní stav
Osobnosti
Progrese - jen u modulu Progrese
Vztahů

Je to prostě statistka

Stylista

Otevře se místnost pro Stylistu (dodatek Povolání snů).




Nastavení úrovně dovedností

Hra nesmí být zapauzovaná.

Můj simík nemá žádné dovednosti, ale pomocí  MC (MasterController) mu můžu nastavit libovolnou úroveň dovednosti od 1 do 10.

Kliknu na simíka a na NRass/Master Controller

Funkce podpůrné

Úroveň dovedností

Otevře se tabulka s dovednostmi včetně skrytých.


Vyberu si dovednost, kteru chci simíkovi přidat či změnit výši (úroveň).
Můžete si vybrat více dovedností, které chcete měnit. Stačí ťuknout na další dovednost a ta se označí žlutě.

Potvrďte



Zadejte číslo od 1 do 10 pro zvýšení či snížení dovednosti.
Potvrďte

Snížení probíhá stejným způsobem.  Jen vyberete nižší číslici, než simík v dovednostech vlastní.


Odebrání dovednosti

Pokud už simík už dovednost umí, lze mu jí odebrat a to nastavením na číslo -1


Komentáře

  1. Ahoj, přečetla jsem si celý tento článek a následně i článek na stažení těch cheatů ale z toho všeho mi jede jen ten základní cheat a švindly tam prostě nemám, když si kliknu na simka > NRass > MasterController tak se mi objeví ta tabulka, ta je ale celá v angličtině a nemám tam ani funkce podpůrné, už si opravdu nevím rady :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš mít nainstalovaný Základní mod (Base mod) a Cheats (Švindly) modul jak píšu zde.
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

      Vymazat
  2. Já nevím.. :(( Snažim se to naisntalovat, ale vždy se mi uloží jen nějaký obyčejný soubor který mi nejde spustit :(( Už si vážně nevím rady :(( Pls odpovězte :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeptej se mě tady a dej mi tam fotku, jaký soubor do hry vkládáš.
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-td5712506.html

      Vymazat
  3. Prosim funguje to na verzi 15.0.135.018001 ? prosim rychle odpovezte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím řádně čti návody.

      Nepoznám jako máš verzi hry, protože verze hry se určuje podle základní hry a odkaz na návod, který u všech článků uvádím je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2011/09/jak-zjistim-verzi-sve-hry.html

      Vymazat
  4. chcem sa opýtať dávnejšie som mala niečo na zvyšovanie dovednosti ale bola to taka knižka ktoru som umiestnila na stvol a klikla som a tam som si dala či chem aby simik vedel danu dovednosť uplne alebo sa dostal iba na nejakú uroveň no nechtiac som to vymazala a teraz to neviem nájsť ...neviete mi náhodov poradiť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tady, ale není to aktuální pro verzi 1.63 http://www.modthesims.info/download.php?t=383662

      Vymazat
  5. ahoj Mám takoví menší problém... když kliknu na símíka tak se mi tam neukáže nraas co mám dělat ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si návod na instalaci programu: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Popis-a-instalace-td5712471.html

      Jinak růžové texty jsou zároveň i odkazy, stačí na ně kliknout.

      Vymazat
  6. ahoj já mám ve složce packages vložený základ mc a potom ten na dovednosti. když tam dovednosti nemám, hra mi funguje. dám tam dovednosti - zapnu nějakou domácnost (hru) a je to přiblížené, nemám tam ikony simíků, prostě nic nejde, ani na simíky nejde kliknout. co mám dělat ? je něco špatně ?

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Mně to normálně funguje.Může ti kolidovat s jiným modem. Zkus obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html


      Jestli ti to nepomůže, tak nevím, co s tím. Obrátit se pak musíš na tvůrce modu.

      Vymazat
  8. Ahoj Arsepo,
    Verzi základní hry mám 1.54.95... ale ta tam u Master C. není. Jakou mám teda vybrat verzi hry? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verze 1.54 neexistuje. Pravděpodobně neaktualizuješ hru a pak se verze hry hledá jinak než si myslíš. Přečti si tento článek.

      http://arsepo.blogspot.cz/2011/09/jak-zjistim-verzi-sve-hry.html


      Vymazat
  9. Zdarec mám problem vše jsme udělala podle toho ají stáhla atak, ale když chci spustit hru tak se mi při načítaní oběví tabulka kde je napsáno. vyskytla se chyba a vypne se to. poradíte mi co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Ti hra před nainstalováním MC normálně běžela, tak máš zřejmě buď nainstalovanou špatnou verzi MC nebo je MC v kolizi s jiným modem nebo downloadem, který máš ve hře...

      Vymazat
  10. když už mám vše nainstalované, ale když hraju the sims 3 a kliknu na simíka(nemám stoplý čas)neukáže se mi tam NRaas. Co mám dělat????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedí ti verze hry s verzí modu?

      Obnovení hry nezabralo?

      http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  11. Zapomněla jsem vypnout hru a teď mi to blbne. mohl by mi prosím někdo poradit jak to dát zase do pořádku ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsi hrát z nějaké starší uložené pozice (z pozice, než hra začala zlobit)? Pokud ano a nepomohlo to, podívej se na tento článek.
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html
      Jinak jsi nenapsala, co Ti nefunguje správně a také jsi nenapsala souvislost s tím, že jsi zapomněla hru vypnout.
      Pokud problém souvisí s článkem,pod který jsi napsala svůj komentář, znovu si ho projdi a postupuj podle něho.

      Vymazat
  12. Ahojky, mám verzi 1.0.631.00002
    Jakou verzi mám stahovat?? Zkoušela jsem stáhnout verzi 1.63 ale nic se mi při kliknutí na Simíka neukázalo...Prosím o řadu.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, verze 1.0.631.00002 neexistuje, viz zde: https://cz.thesims3.com/game/patches

    Verze hry se řídí podle hlavní hry. Návod je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2011/09/jak-zjistim-verzi-sve-hry.html

    OdpovědětVymazat
  14. Mám dotaz ohledně na MasterController, a chci spíš vědět jak mám přidat k mé rodině, třeba. Tchán, tchýni, otce a matku, možná bratra, tedy rodokmen , no apod. Zde není žádný návod jak na to děkuji

    OdpovědětVymazat

Okomentovat