Převod světa na package

Autor návodu: Cink Sims
Uveřejnění upraveného návodu povoleno autorem.
Úpravy: Sonia


Program potřebný k převodu formátu a návod na něj najdete zde: 


Převod souboru


Převeďte svět na package v programu Sims 3 Pack Multi-Extracter.


Po převodu budete mít ve složce původní svět v sim3packu 
a převedený svět na package



Přejmenování přípony souboru


Označte příponu package myší přes pravé tlačítko Přejmenovat 


a přepište ji na world


Potvrďte ano



Vložení souboru do složky


Svět vložte do složky základní hry The Sims 3 

C:\Program Files (x86)\ Electronic Arts \ The Sims 3 \ GameData \ Shared \ NonPackaged \ Worlds 



Ve hře najdete svět společně s ostatními světy.



Použitý svět

Komentáře

  1. Mě se tam udělá několik těch částí když to extrahuji do package.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak použij Sims 3 Dashboard a najdi soubor world
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-kontrolu-souboru-typu.html

      Vymazat
  2. Mě se bohužel v sims 3 Dashboard neukáže soubor world, pouze Sims 3 store package, co s tím??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože je to svět ze Store a ten obsahuje protipirátskou ochranu DRM.

      Takže tento svět nepřeváděj a nainstaluj si ho jako sims3pack.

      Vymazat
  3. da sa to aj naopak ? ked ano dik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle programu ne. Jinak všechny světy jsou v sims3pack. Tohle je jen něco navíc pro ty, kdo si chce svět převést na package.

      Vymazat
  4. Kam mám dát ten svět, když se mi v Program Files (x86) neukázalo The Sims 3, ale jenom The Sims 3 a u toho mám název dodatku. Je jedno, ke kterému dodatku to dám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jak vypadá nově instalace z Originu. Mám hru nainstalovanou už roky. Návod je 4 roky starý.Takže cesta může být jiná.

      Příklady:

      C:\Program Files\ Electronic Arts \ The Sims 3 \ GameData \ Shared \ NonPackaged \ Worlds


      C:\Program Files (x86)\Origin Games\ Electronic Arts \ The Sims 3 \ GameData \ Shared \ NonPackaged \ Worlds


      Dát to k jinému dodatku jsem nikdy nezkoušela.

      Vymazat

Okomentovat