Jak vyzrát na čas aneb věčný simík...

Pokud chcete věčný život pro svého simíka  a nepatříte k těm hráčům, kteří své simíky rádi mordují, je tu pár tipů, jak na to.



Věčný život 

 



 V menu klikněte na "Možnosti"
Z horní záložky vyberte kartu "Možnosti hry"
 Políčko "Zapnout stárnutí" nechte bez zatržení

*****

Různé délky života


1. Krátký život


Políčko "Zapnout stárnutí" zatrhněte.
Z roletky v menu vyberte položku "Simík"
Posuvník života nechte zcela vlevo.

V tabulce uvidíte, jak dlouho jednotlivé životní etapy simíka budou trvat a to včetně celkové délky života. Nastavte je za pomoci kurzoru dle své potřeby.

*****

2. Střední život


Posuňte kurzor délky života o jedno kliknutí.
(počítáno od levého okraje)

*****

3. Normální život


Posuňte kurzor délky života o dvě kliknutí.
(počítáno od levého okraje) 

*****
4. Dlouhý život


Posuňte kurzor délky života o tři kliknutí.
(počítáno od levého okraje)

*****
5. Epický život


Posuňte kurzor délky života o čtyři kliknutí.
(počítáno od levého okraje) 

*****

Ovoce života (rostlina života)


Blíží se konec jedné životní etapy simíka? Chcete, aby v dané etapě ještě nějakou dobu zůstal a nechcete vypnout stárnutí simíka?
Nechte simíka sníst "Ovoce života" (rostlina života)


Informace k k Ovoci života čtěte ZDE

*****

Jedno ovoce života se rovná jeden den simíka.

Nicméně, aby jste nemuseli vypěstovat a sníst například 10 kousků ovoce života kvůli 10ti novým dnům života, postupujte následujícím způsobem.

Já hraji "Epický život"


Zkontrolujte si délku života v Simologii simíka.
 Zjistíte, když najedete kurzorem na lištu pro délku života.  
V mém případě zbývá simíkovi do zestárnutí 223 dnů života.

*****

Nastavte kurzor délky života na "Krátký život", bez ohledu na to, jakou délku života hrajete.

*****


Nechte simíka sníst jedno ovoce života.

*****


Přepněte se zpět do délky života, kterou jste hráli. U mne je to Epický život.

*****


Znovu zkontrolujte délku života v Simologii simíka.
V mém případě se po snězení jednoho ovoce života prodloužil život simíka z 223 dnů na 261 dnů, tedy o 38 dnů. Znamená to, že můj simík ušetřil 37 kousků ovoce života, které nemusel ani vypěstovat, ani sníst.

*****

Přehled 
(bude se měnit v návaznosti na to, kolik dnů nastavíte jako výchozí počet.

Krátký život       výchozí počet dnů 6       po snězení jednoho ovoce 7
Střední život       výchozí počet dnů 12       po snězení jednoho ovoce 14
Normální život       výchozí počet dnů 21       po snězení jednoho ovoce 25
Dlouhý život       výchozí počet dnů 45       po snězení jednoho ovoce 53
Epický život       výchozí počet dnů 223      po snězení jednoho ovoce 261

*****

Lektvar mládí



Tento lektvar může použít  simík, který se nachází v životní etapě
mladý
dospělý
postarší
Po jeho požití se vrátí na počátek fáze mládí.
Lektvar je odměna, kterou najdete v Celoživotních odměnách.


*****


Lektvar Zmrazení věku



Po jeho požití se ihned zastaví stárnutí simíka.
Lektvar je odměna, kterou najdete v Celoživotních odměnách.

*****

Komentáře

  1. Veľmi šikovný trik s tým ovocím života. Mňa by to asi nenapadlo. Palec hore. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jakube :) Pokud myslíš před snězením přepnutí na krátký život, tak ani mne. Kdysi dávno jsem to četla někde na zahraničních stránkách, ale hned jsem to zase vypustila z hlavy, protože hraji minimálně, hlavně stavím a k tomu ovoce života nepotřebuji.

      Vymazat
  2. Jde to tak že vypnu stárnutí počkám než simka najde tho pravého a pak to zapnu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Stárnutí můžeš během hry vypnout i zapnout.

      Vymazat
  3. Ahoj, když chci dát v možnosti- možnosti hry- a tam vypnout stárnutí, tak mi na to nejde kliknout nevíte čím by to mohlo být ?:OO))
    Předem děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A fungovalo Ti to předtím? Máš originál hru?

      Vymazat
    2. Nefungovalo:( Nemám:O

      Vymazat
    3. Tak to Ti opravdu nepomohu. Máme zkušenosti jen s originální hrou a v té jsem ještě nikdy nezažila, že by to nefungovalo.

      Vymazat
    4. Mě se to stalo, že mám orignální hru, předtím mi to fungovalo v pohodě a teď to vůbec nejde! :( :( :( Ani změnit délku života atak... :( Nevíš co s tíjm? Prosím, poraďte mi někdo.

      Vymazat
    5. Opravdu nevím, čím to může být. Pokud máš celou hru jen originál a máš ve hře herní mody, odstraň je ze hry a znovu to vyzkoušej. Pokud to bude potom fungovat, vracej mody do hry po jednom, aby jsi přišel/la na to, který mod dělá neplechu.

      Vymazat
  4. já tam nemám ten lektvar!!!!!!! :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neplakej :) Pravděpodobně nemáš dodatek, který tuto odměnu přinesl a upřímně Ti nejsem teď schopna říct, ze kterého dodatku je...

      Vymazat
  5. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli ovoce života můžu vypěstovat i v základní hře??? A jestli ne, tak jaké dodatky musím mít??? Předem děkuji za odpověď... Aneta Müllernová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stačí Ti základní hra. Jinak k ovoci života je povídání zde
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Rostlina-ivota-td5046529.html

      Vymazat
    2. Stačí normální TS3,mít trpělivost než uděláte vaření,pěstování rostlin a rybaření na lvl 10 pak stačí najít semínko života,zasadit a starat se o to... Dále o půlnoci na hřbitově musíte chytit smrťáka a pak s ovocem života a se smrťákem jít ke sporáku... Dát si Snídani,Oběd,Večeři.. (podle toho jaký máte čas ve hře) a uvařit Ambrózii.. kdyžtak díky že jste to přečetli do konce XD

      Vymazat
    3. Ale v pohodě. Jsme rádi, když se ostatní zapojí a radí. Od toho blog je. Děkujeme :)

      Vymazat
  6. Zdravím!

    Mám takový problém (už zde na něj bylo naráženo). Koupil jsem si The Sims 3 v originálu. Pídil jsem se po nějakém cheatu na nestárnutí, jako tomu bylo v The Sims 2 (nenašel jsem jej), ale nakonec jsem na několika stránkách (i na této) dohledal, že to lze nastavit v nastavení, a zrovna tak nastavit i délku života - nic z toho mi ovšem nefunguje. Nejde vypnout/zapnout stárnutí simíka (teď mi prostě normálně stárnou), a zrovna tak nejde hýbat s délkami života. Žádné módy v tom instalované nemám - mám pouze základní hru. Co tedy s tím? Mám tu hru normálně reklamovat a vyžádat si nový disk?

    Děkuji za odpovědi!

    S pozdravem,

    Lucas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ještě předtím zkusila aktualizovat hru a to Superpatcherem. Najdeš ho zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/03/rucni-aktualizace.html

      Možná ti chybí nějaká aktualizace.

      Když to nepomůže, obrať se na technickou podporu: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  7. Zdravím, použil jsem lektvra zmrazení věku na který jsem si šetřil dost dlouho. A najednou jsem zjistil že mi nefunguje. Myslím si že by to mohlo být že mi simík umřel ale vyplatil jse květinou smrti ale pokud to tímto není tak potom nevím jak dál. a čím to opravit je to promě škoda celozivotního štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak vyzkoušej lektvar na jiného Simíka. Vyzkoušej ho znovu na konkrétního Simíka.
      Přečti si také tento článek
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html

      Vymazat
    2. Ahoj to jsem já jak se vyskouší ten lektvar na konkrétního simíka protože já už ho v celoživotních odmenach nemam jdou nejak resetovat??

      Vymazat
    3. Ne nejdou resetovat. Můžeš si, ale celoživotní štěstí naklikat přes cheat, viz tento návod: http://arsepo.blogspot.cz/2011/08/testovaci-cheaty.html

      Vymazat
    4. Ano ale uz ho nemuzu pouzit na toho u kteryho nejde. Ten to tam už nemá.

      Vymazat
    5. Tvá je nějak divně složená, promiň, ale moc tomu nerozumím.

      Celoživotní štěstí a odměny lze přidat modem MC.

      Návod je zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Celo-ivotni-t-sti-td5714036.html

      A zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Celo-ivotni-odm-ny-td5714037.html

      Vymazat
  8. Ahoj mám základní hru a objevuje se mi tam pouze nastavení délky simího života jako celkově - nemám to rozdělené na dítě , teenargera, dospělého :(

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu pomůžu: Pokud potřebuješ Ovoce života, tak sbírej pouze všechna zvláštní semínka a budeš mít 25% šanci, že to bude Ovoce života.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den jde vipnout nějak to když hrajete s jednou rodinou a ostatní rodiny nestárnou jako to je ve Sims 2?? Prosím poraďte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, nejsem si jistá, že tvoji otázku chápu. Chceš, aby Simík, se kterým hraješ nestárnul, ale ostatní Simící ve světě ano? Pokud ano, podívej se na třetí obrázek od shora. Je tam položka Zapnout vývoj příběhu. Myslím, že pokud máš toto zatrženo, má to vliv na to, že ostatní Simíci stárnou. Nehraji však TS3 již několik let, takže pokud není moje informace správná, omlouvám se.

      Vymazat

Okomentovat