Ruční aktualizace

Když vám nejde stáhnout aktualizace přes spouštěč,
 stáhněte si ji manuálně.


Ruční aktualizace - SuperPatcher


 SuperPatcher obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.

SuperPatcher - Aktualizace 1.67


Po stažení, na soubor klikněte a spustí se vám aktualizace. 


Poznámka: Růžové texty jsou zároveň i odkazy, stačí na ně kliknout.

-----------------------------------------------------------------------------



Crinrict's Sims 3 Help Blog

Aktualizaci najdete také na stránce


 Superpatcher (Super Patch), který obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.


Incremental

Incremental znamená, že stahujete jen jednotlivou aktualizaci.

Region 2 je pro verze s DVD
Region 17 je pro elektronické verze

Pokud si nejste jisti, že máte všechny předešlé aktualizace, stahujte SuperPatcher.
----------------------------------------------------------------------------


MTS

Aktualizaci najdete také na  stránce MTS 

Klikem na slovo SuperPatcher, for All Regions, zahájíte stahovaní

obrázek s označením, kde se SuperPatcher (aktualizace) nalézá

SuperPatcher obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.


Po stažení, na soubor klikněte a spustí se vám aktualizace.



Incremental

Incremental znamená, že stahujete jen jednotlivou aktualizaci.

 Region 2 je pro verze s DVD
Region 7 je pro elektronické verze

Pokud si nejste jisti, že máte všechny předešlé aktualizace, stahujte SuperPatcher


Archiv aktualizací najdete na stránce MTS
ZDE

----------------------------------------------------------------------------


SimsVIP

Aktualizaci najdete také na stránce

----------------------------------------------------------------------------

Komentáře

  1. Momentálne mám problém s tým, že ani na offiko fore, ani na MTS mi SuperPatcher nejde stiahnuť. AK sa to pokúšam stiahnuť cez MTS, vyposuje že súbor neexistuje. A cez offiko forum mi to neustále píše že nemám oprávnenie aj napriek tomu že jazyk mám nastavený na Angličtinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EA to opravuje a proto to nikde není.Počkej až to opraví a pak ti to bude možná fungovat i přes spouštěč

      Vymazat
    2. Aha. Tak teda vdaka. Snád sa s tým poponáhľajú. :)

      Vymazat
  2. Chtela bych se zeptat když sem si aktualizovala hru the sims 3 tak me to po spusteni napsalo : Nebyl nalezen herni disk. atd... a mam jeste rocni obdobi a povolani snu . co mam delat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do mechaniky musíš vložit DVD posledního nejnovějšího dodatku, který vlastníš a máš nainstalovaný.

      Vymazat
  3. Nejhorší je, že se to tak dlouho stahuje.. :// Snad se to uspíší :))

    OdpovědětVymazat
  4. Musíš vydržet a nebo si pořídit rychlejší internet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Po dlhej dobe som si znova nainštalovala sims a rozhodla ho i aktualizovať(1.50.56). Všetko prebehlo v pohode no pri spustení hry mi vyšlo okno do ktorého som mala zadať registračný kód. Čo to je a v akom formáte to tam mám dať?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktualizace žádné registrační kódy nepotřebuje. Jednotlivé dodatky a kolekce mají své individuální registrační kódy. Je to série písmen a čísel, která je přiložena v krabičce u DVD.

      Vymazat
    2. mě se děje totéž, přitom ve virtuální mechanice mám poslední naistalovaný herní disk...Co s tím děkuji

      Vymazat
    3. Nevím, proč ti to zlobí. Zeptej se na technické podpoře: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  6. K TS3 tropický ráj jsem potřebovala nejnovější aktualizaci, kterou jsem si tady stáhla do 7 minut a nakonec mi to všechno funguje. Děkuji za stažení nové aktualizaci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, aktualizovala jsem si hru, ale udělala jsem hloupost, že jsem zapomněla vypnout vlastní obsah (byla jsem zbrklá). Když teď TS3 hraju a chci upravit oblečení tak se mi hra vypne. Nevíte co mám udělat proto aby to šlo? Myslím si že je to tím, že se nová aktualizace nemá ráda s nějakým downloadem, ale nevím jak zjistit se kterým a mazat se mi to nechce. Poradíte prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus obnovení hry a pak postupně vracej downloady, abys zjistila který to je. Nezapomeň, že mody musí mít stejnou verzi jako hra.

      http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
    2. Dobře, zkusím :) Mockrát děkuju za radu! :)

      Vymazat
    3. Tak jsem se k tomu konečně dokopala a hra teď běží jako po másle! :) Ještě jednou moc moc moc děkuju! :)

      Vymazat
  8. Ahoj při aktualizaci 1.55 se aktualizace stáhne ale při instalaci se vždy zobrací, že se vyskytla chyba. O jakou chybu jde se nepíše. Co mám dělat. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ale zkus tohle

      Udělej obnovení hry a pak tam nevracej žadné downloady a mody. Pak zkus ruční aktualizaci.

      Obnovení hry najdeš tady: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html


      Pokud to i tak nebude fungovat obrať se na technickou podporu: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  9. Ahoj aktualizoval jsem hru a chtěl si to spustit ale potom se mi ukázalo že inicialationz a byl jsem v pytli co mám dělat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem ajťák, ale dle mého laického pohledu bych restartovala počítač a pak bych to zkusila znovu.

      Každopádně můžeš napsat na technickou podporu EA: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  10. Ahoj mam malý problém aktualizace se mi nainstalovala perfektně, ale když chci přidat do hry vlastni obsah Sluničko,zabava a vlny nejde to nainstalovat přitom ostatní obsah jde.
    Prosím poraďte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prémiový obsah ze Store. To musíš řešit s technickou podporou: https://help.ea.com/cz/

      Jinak standardně se sims3pack, což je i prém. obsah instaluje takto: http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/soubor-typu-sims3pack-soubor-typu.html

      Vymazat
  11. ked zapnem spuštač TS3 a dam aktualizovat verziu 1.57.62.0230 tak mi to sekne a ukaže mi že the sims 3 lauchner nereaguje ... pomoooc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak si stáhni tu ruční aktualizaci, ne? Vždyť nahoře píši: "Když vám nejde stáhnout aktualizace přes spouštěč,stáhněte si ji manuálně."

      Jinak ti doporučuji před instalací dodržet tento postup z oficiálních stránek: viz krok 1 až 3
      http://www.thesims3.com/community/news.html?selMonth=8&selYear=2013#-792837786

      Vymazat
  12. ahoj dala jsem aktualizaci a teď mi to píše že to chce cd jenže já nemám cd , protože jsem si to stáhla z internetu co mám dělat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Pokud jsi si hru nestáhla a nenainstalovala z Originu, máš nelegální verzi hry. Nevíme jak se chová taková hra chová a proto Ti nemůžeme poradit.

      Vymazat
  13. Ahojte, mám taký menší problém s hrou ... mám nainštalovaného original Sims 3 a chcem si nainštalovať dodatok Sims luxusní bydlení a po zotmeni lenže píše mi že chce aktualizáciu a že nepasuje k Sims3 ... nechápem tomu a keď to aktualizujem tak to napíše, že pri čítaní nastala chyba :-( niekto radu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Pokud máš originál i kolekci Luxusní bydlení a dodatek Po setmění, zkus provést obnovení hry do původního stavu. Zde je návod.
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html#more

      Pokud to nepomůže, zkus přeinstalovat celou hru. Nezapomeň si udělat zálohu složky The Sims 3 v dokumentech.

      Pokud Ti nepomůže ani toto, budeš se muset obrátit na technickou podporu.

      Vymazat
  14. Ahoj mám nový dodatek ke hře a když ho chci nainstalovat pokaždé mi to napíše inicializace služeb se nepodařila co s tím mám dělat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš aktualizovaný Origin?

      Jinak si dodatek můžeš nainstalovat i z Originu. Návod je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
  15. Ahoj, nainstalovala som si aktuálizáciu 1.57, ale pred tým som mala iba základnú hru bez akualizácie, neprekáža že tie aktualizácie čo boli vydané pred tým nemám nainštalované ? A keby som ich cela aby mi opravilo nenodstatky ako mám postupovať ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni si SuperPatcher - Aktualizace 1.57 z naší stránky, a budeš mít úplně všechny aktualizace, protože SuperPatcher obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.

      Klikni na růžové slova SuperPatcher - Aktualizace 1.57 a aktualizace se ti začne stahovat, je to velký soubor a má asi 1,3GB.

      Po stažení, na soubor klikni a spustí se ti aktualizace. 




      Vymazat
  16. Ahoj, aktualizovala jsem si The sims 3 normálně se spouštěčem a od té doby se mi hra libovolne sama od sebe vypíná, nevíte co s tím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Nebo napiš na technickou podporu: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  17. kupila som si dodatok ale bez novej aktulizacie mi to nejde a nejde mi ani zaktulizovat ..neviem čo mam robit ..trapima to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni SuperPatcher - Aktualizace 1.63 z tohoto článku. Stačí na to slovo kliknout a začne se ti stahovat aktualizace.

      Jinak se taky můžeš obrátit na technickou podporu:
      https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  18. Ahoj hele nejde mi aktualizovat TS3 píše to : Nelze se připojit k správci EA ... Myslíte že to bude tím že nemám na učtu na oficiálních stránkách TS3 : ( ( http://www.thesims3.com/home.html ) vložený kód z hry který je na zadní straně manuálu ???? Děkuji :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne to znamená, že nemáš aktualizovaný Origin. Stačí ho spustit a on se aktualizuje sám.

      Vymazat
  19. ahoj mám problém když si chci aktualizovat tak to napíšw chyba že došlo k chybě a nejde to spustit co mám dělat porad pls

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni SuperPatcher - Aktualizace 1.63 z tohoto článku. Stačí na to slovo kliknout a začne se ti stahovat aktualizace.

      Jinak se taky můžeš obrátit na technickou podporu:
      https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  20. Zdravím, můžu hru aktualizovat i v případě že mám vše stažené ?.. Komplet celou hru a pár dodatků ?.. Nestane se, že mi to potom vyhodí tabulku že nebyl nalezen herní disk ?. Potřebuji totiž aktualizovat hru kvůli světu dračí údolí vyžaduje nejnovější aktualizace které nemám jelikož spouštím hru bez internetu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jestliže nemáš hru originál, nemáme představu, jak se hra chová v případě aktualizace.

      Vymazat
  21. Ahoj,
    chtěla jsem se zeptat co mám dělat když ve spouštěči dám aktualizovat hru a u 99procent se to zasekne furt se tam něco dělá nechala jsem to zapnutý přes celý den furt tam něco dělalo, ale pořád 99procent.Nevíte co s tím ? Zabere ten SuperPatcher ? Mám totiž nový notebook a rodina kterou jsem měla uloženou na starém byla i s tou novější aktualizací a proto teď nejde pustit ? Zabere to teda ? A kdyby ne nevíte co s tím ? Předem děkuji za odpověď :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použij Superpatcher.

      Když to nepomůže, obrať se na technickou podporu: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  22. Ahoj,potřebuju pomoc.Mám The sims3 po setmění.Když kliknu na play(aby se mi spustila hra) tak se mi po chvilce oběví:Vaše základní hra The sims3 není kompatibilní s aktuální verzí rozšířeného balíčku pro hru The sims3.Aktualizujte svoji hru přes spouštěč her.A teď co mám dělat když už to mám aktualizované?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni si tu ruční aktualizaci. Zřejmě ti nějaká aktualizace chybí.

      Stáhni SuperPatcher - Aktualizace 1.63 z tohoto článku. Stačí na to slovo kliknout a začne se ti stahovat aktualizace.

      Když to nepomůže, obrať se na technickou podporu: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  23. Ahoj, mám problém, koupil jsem si Do Budoucnosti, nainstaloval jsem ho a nyní nemůžu spustit hru-prostě mi to napíše něco ve smyslu "error, informations in changelog" atd, prostě nevím co s tím, pomůže aktualizace na 1.63, nebo co si o tom myslíte? Díky, Martin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že aktualizace 1.63 by měla pomoci. Nejdříve si totiž měl aktualizovat hru a pak až nainstalovat nový dodatek. The Sims 3 má už poměrně dost aktualizací a tedy oprav. Raději si stáhni ten SuperPatcher (obsahuje všechny aktualizace).

      V nejhorším můžeš vždycky přeinstalovat hru, kdyby to pořád zlobilo. Ale tu aktualizaci rozhodně použij.

      Vymazat
    2. Díky za rychlou a obsáhlou odpověď, ještě se to stahuje, tak uvidím ;)

      Vymazat
  24. Kéž bych si mohla pořídit tu aktualizaci, ale nemohu protože mám pomalý internet :(

    OdpovědětVymazat
  25. Prosím, jak přesně aktualizovat jednotlivé dodatky? Mám aktualizovanou základní hru a i Origin, ale dodatky nevím jak, když to totiž spustím, ukáže se mi, že hra nepracuje, prosím, mohl by mi někdo co nejdříve poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klikni na růžové slova SuperPatcher - Aktualizace 1.67 a aktualizace se ti začne stahovat, je to velký soubor a má asi 1,6 GB.

      Po stažení, na soubor klikni a spustí se ti aktualizace. 

      Vymazat
  26. Ahoj, jakmile si stáhnu Super Patcher můžu ho hned po aktualizaci bez poškození hry odstranit? A jde odstranit dobře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Superpatcher můžeš normálně vymazat. Je to stažený soubor mimo hru, takže se nic špatného nestane.

      Vymazat
  27. Ahoj :)
    Chtěla bych se zeptat,mám hru the sims 3 koupenou, hrávala jsem jí pořád, pak jsem na chvilku přestala a odinstalovala, když si jí chci teď znovu nainstalovat tak mi to píše:"Při spouštění došlo k chybě. Více informací naleznete v chybovém hlášení (soubor Log)"
    Nevíte někdo prosím co s tím? Zkoušela jsem už několikrát přeinstalovávat, a nic prostě nezabralo... Hledala jsem i na internetu a nic jsem nenašla, teda aspoň ne co by mi pomohlo,prosím, budu ráda za každou pomoc. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to většinou pomůže obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Jinak článek o Log je na Simoradně a je tam i rada z technické podpory: http://simoradna.cz/viewtopic.php?f=2&t=569

      Vymazat
    2. Ty stranky co jste mi posílali, jsem už zkoušela... A nepomohlo mi to, ale stejně děkuju, ;)
      Ale ještě bych chtěla jen říct, že když jsem hru nainstalovala a neaktualizovala na verzi 1.67 tak mi jela... Potom když jsem jí aktualizovala tak mi to ukazovalo tu chybu, myslíte že kdybych to zkusila aktualizovat na verzi 1.66 a nižší, že by to šlo?

      Vymazat
    3. Zavolej na technickou podporu. Jsou tam od pondělí do pátku od 12.00 hodin do 21.00 hodin. Telefon je 228 880 676.

      Vymazat
    4. moni: mám ten samý problém, ale nikam se mi volat nechce, nejde to udělat nějak jinak?

      Vymazat
    5. Hra může být i špatně odinstalovaná. Přečti si tento návod:
      http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/519195.page

      Vymazat
  28. Zdravím, mám problém se základní hrou The Sims 3, kterou jsem si koupila, nainstalovala a a poté zkoušela natěšeně zkouštět, ale nedařilo se... Na ploše jsou zástupci originu a ikony hry, avšak ani jedno nezpustím. =( nevím, co s tím. Když už se mi to občas provede přes bin, napíše mi, že nebyla nalezena žádná podporovaná grafická karta i přesto, že mám notebook, který odpovídá požadavkům. Nevíte??? =((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zavolej na technickou podporu. Jsou tam od pondělí do pátku od 12.00 hodin do 21.00 hodin. Telefon je 228 880 676.

      Vymazat
  29. Mohli by jste mi poradit? Jak mám zrušít tu aktualizaci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš zrušení automatické aktualizace, tak návod je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2014/01/aktualizace-166.html

      Vymazat
  30. Ahoj nainstaloval jsem jsi nový dodatek . Při spuštění chce po mě hra cd . Jenže já ho teď nemám u sebe. Dá se hra nějak oklamat abych ji mohl spustit i bez cdéčka ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, přečti si tento článek.
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html#more

      Vymazat
  31. Ahoj,
    nejde mi aktualizovat hra při instalaci Tropického ráje, kterou aktualizaci si musím stáhnout aby to šlo? :D :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zdravím, když chci Tropický ráj, pomůže nejnovější aktualizace ?
    Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  33. Klikni na růžová slova SuperPatcher - Aktualizace 1.67. Začne se ti stahovat aktualizace. Po stažení, na soubor klikni a spustí se aktualizace.


    SuperPatcher - Aktualizace 1.67 obsahuje všechny doposud vydané aktualizace, a pomůže ti tedy před instalací Tropického ráje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč, když hru aktualizuji mi v polovině aktualizace vyskočí okénko nějaké chyby?
      "Soubor: X:/...../....../TS3_1.67.2.0240xx_update.exe
      Chyba: Chyba dat (cyklická redundantní kontrola.) "
      Co mám s tím dělat? :(

      Vymazat
    2. To je poškozené CD. Nainstaluj si hru z Originu. Tady je návod:
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
    3. Nemám originálku :D stačí si prostě ten tropický ráj stáhnout znovu, ale z jiné stránky? :)

      Vymazat
    4. Já mám originálku, a proto ti nedokážu poradit. Vůbec nevím, jak se chová neoriginálka.

      Vymazat
  34. Ahoj, chci se zeptat, přeinstalovala jsem si počítač a znovu instalovala the sims 3, ale nechce se mi znovu stahovat všechny aktualizace, je to dost dat. Nicméně jsem si složky z předchozí hry zálohovala, ale nevím, ve které složce jsou ty aktualizace uložené nebo jestli se to vůbec dá takhle udělat.Prosím, poraďte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SuperPatcher - Aktualizace 1.67 obsahuje všechny doposud vydané aktualizace.

      Klikni na růžová slova SuperPatcher - Aktualizace 1.67. Začne se ti stahovat aktualizace. Po stažení, na soubor klikni a spustí se aktualizace.

      Vymazat
    2. Já je právě znovu stahovat nechci, už jsem je všechny jednou stahovala, ptám se, kde jsou uložené v systémových složkách the sims3 co jsem si zálohovala.

      Vymazat
  35. vždy jsem aktualizace průběžně stahovala, vždy když mi to hra nabídla, zajímá mě, kde by to mohlo být uložený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím. Až tolik se v tom tedy nešťourám :))

      Zeptej se na technické podpoře: https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  36. Prečo keď som si to stiahla, a 2x klikla mi vyskočí tabuľka a nechce mi to ďalej ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká tabulka? To ti asi blokuje tvůj počítač, tipuji.

      Vymazat
  37. Ahoj, chtěla bych se zeptat, co všechno bych měla udělat než spustím instalaci té aktualizace. Vypnout neoficiální obsah a ještě něco dalšího?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tady se dočteš, co se doporučuje udělat před každou aktualizací.
      http://jdem.cz/ba2w43

      Vymazat
  38. Tak sem si teda nainstalovala tu aktualizaci, která obsahuje všechny, ale nepomohla mi. Tak mě napadlo že si stáhnu jenom tu aktualizaci, kterou potřebuji. Je to aktualizace 1.42..ale nikde ji nemůžu najít..ani na těch stránkách, které jste uvedli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to ale musíš odinstalovat celou hru a pak aktualizovat po jednotlivých aktualizacích čili stahovat Incremental.

      Nevím jak a kde jsi hledala, ale aktualizaci 1.42 jsem našla na 2 místech a to zde:

      http://sims3.crinrict.com/en/category/ea/patch/page/2

      a zde:

      http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS3_Patching:Patch_Download/Archived/BG


      Vymazat
  39. Ahoj.
    Neporadí mi někdo co dělat, když mi spouštěč napíše nějakou chybu soubor log? Mam windows 8, zkusila jsem i přes kontabilitu zkusit ts3 v windows 7 ale pořád mi to píše tu chybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zkusit obnovení hry: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Nebo přeinstalaci celé hry.


      Nebo se obrátit na technickou podporu. Viz odkaz úplně dole v tomto článku: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
    2. ahoj stáhl jsem si tu novou verzi a pak jsem chtěl spustit hru ale napsalo mě to že mám přeinstalovat základní hru .

      Vymazat
    3. SuperPatcher se stahuje ze serveru EA. My na něj zde jen odkazujeme.

      Nejsme ajťáci. Pokud ti to tedy píše, že to máš přeinstalovat. udělej to. Jinak se můžeš obrátit na technickou podporu EA:
      https://help.ea.com/cz/

      Vymazat
  40. Ahoj,
    stáhla jsem si aktualizaci 1.67. Všechno v pohodě, nainstalovalo se to bez problémů. Hra se v pohodě zapne, vyberu rozehranou hru. Třičtvrtě se načte okamžitě, během pár sekund a pak zbývá pouhý kousíček do konce, který se načítá asi 5 minut. Pak hra spadne. Zkoušela jsem to asi 4x, ale vždycky to spadne. Před aktualizací to šlo v pohodě..
    Je nějaká možnost, jak tu aktualizaci zase odinstalovat, nebo nějaká rada co s tím udělat? Kromě teda odinstalování celé hry a znovu nainstalování, mám tam spousty důležitých stažených věcí a rodinu do komiksu a o to nechci přijít. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, máš ve hře nějaký mod nebo download, který se tluče s aktualizací 1.67.
      Nezbude Ti nic jiného, než odstranit všechny mody a hru znovu spustit. Pokud ji spustíš, tak pak je vracej do hry postupně, až přijdeš na ten, který dělá neplechu.
      Pokud to nepomůže, tak si přečti tento článek...
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html

      Vymazat
  41. Ahoj, mám takový problém,že jsem si normálně nainstalovala The Sims 3 a když chci přidat dodatek Slunečné pobřeží při instalaci to po mě chce aktualizaci a když dám hru aktualizovat napíše mi to "Při aktualizaci nastala chyba, instalace nemůže pokračovat". Poradíte mi prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus hru vrátit do původního nastavení
      http://jdem.cz/bpx6m3

      Pokud to nepomůže, můžeš ji zkusit přeinstalovat a pokud nepomůže ani to, budeš muset zavolat na technickou podporu.
      Kontakt najdeš zde
      http://jdem.cz/bpx6r7

      Vymazat
    2. Opět ahoj, zkusila sem stáhnout jinou instalačku na TS3 Slunečné pobřeží a už mi to šlo aktualizovat v pořádku hru jsem cracknula,když ji spustím normálně to nabíhá a když se načte menu tak jsou všechny políčka prázdné není tam vůbec ve vybrání města nabídka a vše je prázdné, zkoušela sem toho už moc a nevím co dál.Nevíte co dál?

      Vymazat
    3. A ještě bych chtěla dodat ,či pomůže to vrácení do původ. nastavení když sem žádné věci nepřidávala (myslím downloady nebo věci ze store). :(

      Vymazat
    4. Tak tím, že nemáš hru originál, jsi měla začít. Hra Ti nefunguje, protože není originál. Nemáme zkušenosti s cracknutou hrou. Nevíme, jak se chová, takže Ti bohužel neporadíme.

      Vymazat
  42. No tak nic, bohužel tohle mi dělá pouze s dodatkem Slunečné pobřeží jinak s dodatky Mazlíčci a Obludárium to funguje, apoň,že tak ;)

    OdpovědětVymazat
  43. Zdravím, poradil by mi někdo s mým problémem prosím? Už TS3 nehraji a proto jsem se rozhodl si hru odinstalovat, měl jsem k tomu dodatky Obludáriu a Pets, dodatky se odinstalovaly bez problémů,ale když chci odinstalovat TS3 základní tak mi to vyhodí chybu, už nevím co dál.Zkusil jsem i přeinstalovat ale to mi zase vyskočí tabulka že TS přestal reagovat.Takže nejde ani přeinstalace.Pomůžete mi prosím?Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je návod od EA na manuální odinstalaci: http://help.ea.com/cz/article/manualni-odinstalace-the-sims-3/

      Vymazat
  44. Ahoj, mám problém... Chtěla jsem si hru The Sims 3 aktualizovat, ale napsalo mi to, že se nelze připojit k Origin. Tak jsem zkusila tuhle ruční aktualizaci. Jenomže když už to bylo u konce, vyskočilo mi okénko ve kterém bylo napsané: Chyba aktualizace. Byl nalezen neplatný soubor. Pomůžete mi prosím? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jde o Spouštěč, podívej se na tento článek
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/12/kdyz-nejde-spoustec.html

      Pokud jde o chybu aktualizace, podívej se na tento článek
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html

      Pokud to nepomůže, budeš muset zavolat na technickou podporu.

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem ten druhý odkaz, ale tu složku Mods tam ani nemám, tak nevím.

      Vymazat
    3. Mods složka je pro uživatelské downloady.

      Vymazat
  45. Ahooj, chtěla bych se zeptat, když si tu aktualizaci stáhnu a dokončí se mi tu, můžu si to vymazat, nebo si to musím nechat na počítači? Předem díky za opvěď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nemusíš si ji tam nechávat. Jinak aktualizaci nedokončíš, pokud nemáš nainstalovaný Origin.

      Tato ruční aktualizace je pro legální (koupenou) hru.

      Vymazat
  46. Ahoj mohly byste mi prosím pomoct. Já mám netbook takže tam nemám tu CD mechaniku. Tak jsem si stáhla TS3 a dodatky, a mám všechno aktualizované. Pak to zapnu všechno běží jak má ale pak se mi tam ukáže okýnko chybí dysk např. do budoucnosti. TAK PROSÍÍÍÍM POMOŽTE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nainstaluj si hru z Originu. Tady je návod: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
    2. Mockrát ti děkuju. :)

      Vymazat
  47. prosím poraďte!! nejde i spustit hra a píše to o nějaké aktualizaci :( je to od té doy co se si na originu dala opravit hru a když dám spuštěč tak to píše že nereaguje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hra The Sims 3 se nesmí v Originu opravovat. Zkus obnovení hry, nebo si přeinstaluj hru. http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  48. Ahoj, aktualizovala som si Sims lenže ja Sims nemám zakúpení ale stiahnutý z internetu a ja ako sprostá som si dala aktualizovať no a teraz keď to zapnem vypíše mi to že mám vložiť herný disk :/ čo mám robiť? prosím pomoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, opravdu nemáme ani to nejmenší tušení. Máme zkušenosti jen s originální hrou...

      Vymazat
  49. Ahoj,může my někdo poradit jak instalovat TS 4 z originálu cd ůčet u ORIGINU mám ale při instalaci my to píše "ve frontě"poradí my někdo jak dál díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod je na blogu ArSePo The Sims 4 návody: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/origin-produktovy-kod-hry.html

      Pokud ti instalace nefunguje, obrať se na technickou, kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  50. ahoj mám problém , stahla jsem si z internetu the sims 3 a chce to po mě CD :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hra se instaluje z CD nebo z Originu. Zde je návod: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
  51. Ahoj lidi instaluju The sims 3 tropický ráj a chce to po mě aktualizaci dal jsem ano a vyskytla se mi chyba : během aktualizace hry The sims 3 došlo k chybě. Instalace nemůže pokračovat. Pomozte mi někdo prosím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nově se hra aktualizuje přes Origin,viz tento článek: http://arsepo.blogspot.cz/2015/11/aktualizace-169.html

      Případně můžeš vyzkoušet obnovit hru: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  52. Ahojky, taky mám problém a to s tím, že když si stáhnu něco jako např pekárnu tak i když oficiálně ji mám zakoupenou tak mi to nahlásí chybu s aktualizací a to mám 1.69. Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus tohle: http://forums.thesims.com/cs_CZ/discussion/660912/co-delat-kdyz-nefunguje-premiovy-obsah

      Vymazat

Okomentovat