Skleník

Postup je jednoduchý, i když krapet  pracnější.



*****


1) postavte zdi 
2) použijte tapetu dle vlastního výběru
3)  umístěte okna a dveře po celém obvodu zdí
*****


Na střechu umístěte nízký plot - nemusí být shodné s obrázkem, záleží na vašem uvážení.

*****

 
Otevřete cheatovací okno Ctrl+Shift+C

Napište cheat   constrainfloorelevation false

Tři prostřední čtverce zvedněte nástrojem "zvýšit terén" o tři stupínky (tři krátká kliknutí)

*****


Z řady tří  zvýšených čtverců táhněte nástrojem "zarovnat terén" napříč na druhou stranu, tak jako na obrázku. Tím docílíte, že se vám zvednou další čtverce do stejné úrovně, do které jste zvedli čtverec, ze kterého táhnete.

*****


Takto by to mělo vypadat

*****


Po celém obvodu zvedněte zem o dva stupínky (dvě krátká kliknutí)

*****


Zvědněte o jeden stupínek (jedno krátké kliknutí) prostřední čtverec

*****


Nástrojem "zarovnat terén" táhněte od zvýšeného prostředního čtverce napříč na druhou stranu jako na obrázku. Tím docílíte, že se vám zvednou další čtverce do stejné úrovně, do které jste zvedli čtverec, ze kterého táhnete.

*****


Otevřete cheatovací okno Ctrl+Shift+C

Napište cheat   constrainfloorelevation true
 
Nástrojem "zarovnat terén" odstraňte zvýšenou zem. Díky dveřím zůstane před dveřmi zvýšená zem. Odstraňte dveře a znovu použijte nástroj "zarovnat terén". Poté opět umístěte dveře.

*****


*****

V případě potíží s umístěním rostlin a stromů, čtěte zde

Komentáře

  1. Chci se zeptat, mohou tam simíci pěstovat své vlastní ovoce atd..? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj nejdou mi do skleníku zasazovat žádné rostliny, udělala jsem všechno jak má být a stále to hlásí že musím umístit ven...V čem je problém ? :) Dekuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u nás fóru je odpověď: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sklenik-td5566218.html

      Vymazat
    2. Ahoj. Teď jsem to kontrolovala a odkaz funguje.

      Vymazat
  3. Ahoj, chci se zeptat, jestli je možné nějak vytvořit skleněnou střechu? :) díky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Podívej se na tyto odkazy

      http://arsepo.blogspot.cz/2013/01/neni-sklenik-jako-sklenik.html

      http://arsepo.blogspot.cz/2012/04/stresni-okna-aneb-strechy-trochu-jinak.html

      Také můžeš na střechu použít skleněnou podlahu.

      Vymazat
    2. Chtěla bych se zeptat pokud na tento skleník dám Skleněnou podlahu, tak se mi to stvaruje jako bez té podlahy?? Já totiž ještě dodatek Do budoucnosti nemám a chtěla jsem se zeptat... Děkuji

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat jak dát tu střechu ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jakou střechu myslíš.
      Jinak v článku je návod, jak vytvořit vršek skleníku.

      Vymazat
  5. Ahoj, udělal jsem vše podle postupu, ale když zarovnám na konci terén, tak mi to hodí střechu zpátky narovno... :c

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Pokud jsi správně zadal cheat constrainfloorelevation true, tak musí střecha zůstat na svém místě.

      Vymazat
  6. Jojo.. díky.. já zapomněl na ten cheat *double facepalm* jsem prostě idiot :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat